حمایت قاطع مفتی اعظم عمان از رزمندگان مقاومت فلسطین
کد خبر: 4186659
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

حمایت قاطع مفتی اعظم عمان از رزمندگان مقاومت فلسطین

شیخ احمد بن حمد الخلیلی با انتقاد شدید از کسانی که درصدد تخریب مقاومت فلسطین هستند، از آنها خواست که سکوت کنند و اجازه دهند رزمندگان مقاومت وظیفه دفاع از مقدسات را انجام دهند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الخلیج آنلاین، شیخ احمد بن حمد الخلیلی، مفتی اعظم سلطنت عمان، جنایت فجیع اسرائیل در نوار غزه را محکوم و تأکید کرد که ارتش اشغالگر با این جنگ، گور خود را می‌کند.

وی افزود: ازسرگیری جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه و اراضی اشغالی دلیلی بر سردرگمی آنها است و تنها به تسریع نابودی آنها منجر خواهد شد.

شیخ الخلیلی همچنین از کسانی که در صدد توهین به مقاومت فلسطین و آسیب‌زدن به آن هستند خواست که سکوت کنند.

مفتی اعظم عمان در پستی در صفحه خود در شبکه «ایکس» با طرح پرسش‌هایی گفت: آیا دفاع از مقدسات مؤمنان زن و مرد که در غزه و فلسطین پایمال و تجاوز می‌شوند وظیفه مقدسی برای کل امت نیست؟ وی افزود: آیا باید انجام دهنده این وظیفه به زشت‌ترین خصلت‌ها سرزنش و متهم شود؟ 

الخلیلی اضافه کرد: برای من مایه تأسف است که بسیاری از مردم به حرف‌هایی که می‌زنند دقت نکرده و فکر می‌کنند حرف مهمی نیست، اما نزد خدا بزرگ است. آنها اهمیتی نمی‌دهند که به مقاومت تهمت بزنند.

وی ادامه داد: برخی در متهم ساختن مبارزان مقاومت به زشت‌ترین خصوصیات، اتهام انحراف از دین و مجرم دانستن آنها به خاطر مبارزه با صهیونیست‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و به نظر من آنها اهل فتنه هستند.

الخلیلی با حمله به کسانی که آنها را ناتوان از انجام وظیفه آن رزمندگان قهرمان توصیف کرد، افزود: آیا بهتر نبود زبان خود رامی‌بستند تا مرتکب گناه نشوند؟

وی خطاب حمله کنندگان به مقاومت افزود: آیا دفاع از مقدسات مؤمنان اعم از زن و مرد، کودک و بزرگسال که در آنجا پایمال می‌شود، وظیفه مقدسی برای همه امت نیست؟ 

مفتی اعظم عمان پیش از این هم از تمامی کسانی که قصد توهین به اسلام و مقاومت را دارند انتقاد کرده بود. وی همچنین از خیرخواهی مقاومت فلسطین در غزه و رفتار اخلاقی با اسرای اسرائیلی و خارجی تا زمان آزادی آنها قدردانی کرد و گفت: صهیونیست‌ها در مقابل به شکنجه و آزار اسرای فلسطینی پرداختند. 

انتهای پیام
captcha