کسب رتبه‌های برتری قرآنی حافظان و قاریان قرآن کریم در سمنان
کد خبر: 4187276
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

کسب رتبه‌های برتری قرآنی حافظان و قاریان قرآن کریم در سمنان

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از کسب موفقیت دو تن از قاریان و حافظان قرآن کریم این استان در رقابت‌های کشوری خبر داد.

مجتبی نورمحمدی مسئول امور قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز در گفت‌و‌گو با ایکنا از سمنان از کسب رتبه‌های برتری قرآنی توسط دو تن از حافظان و قاریان قرآن کریم  سمنانی در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه که از نهم تا هجدهم آذر ۱۴۰۲ به میزبانی شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد خبر داد.

وی ادامه داد: در رقابت‌های کشوری قرآن‌کریم سیدمحمد حسینی پور مقام اول در رشته قرائت و شیما یزدانی اول کشوری در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم را به خود اختصاص دادند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه این دوره در دو بخش آقایان و بانوان در دو بخش نغماتی (اذان ویژه آقایان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی) و نیز آوایی (قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء) در رده سنی بالای ۱۸ سال برگزار شد افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی به مسابقات بین‌المللی ایران و دیگر کشورها نیز اعزام می‌شوند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تجلیل از تلاش بی‌دریغ مربیان قرآنی، درخشش ارزشمند این فعالان قرآنی را به خانواده و جامعه قرآنی استان تبریک گفت.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha