شهدای منطقه میانکوه معمولان به نسل جدید معرفی شوند
کد خبر: 4187281
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

شهدای منطقه میانکوه معمولان به نسل جدید معرفی شوند

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو و اینکه عکس شهدای روستاها و بخش‌ها باید در ورودی‌ها نصب شود، اظهار کرد: ضرورت دارد یادواره شهدای منطقه میانکوه برگزار و شهدای این منطقه معرفی شوند.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان معمولان امروز، 20 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام ابوالحسن آروانی، امام جمعه شهرستان معمولان، محمد ناظری، فرماندار معمولان و اعضای شورای اداری معمولان در فرمانداری این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این جلسه، با بیان اینکه همه ما مرهون خون شهدا هستیم، گفت: کل استان لرستان به منطقه میان‌کوه شهرستان معمولان بدهکار است.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و در عرصه خدمت‌رسانی نباید رسالت خود را فراموش کنیم، اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان معمولان استفاده شود.

هاشمی از تاسیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معمولان خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر  ساختمانی در خور خانواده شهدا در این شهرستان معرفی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل(ره) مزار شهدا امامزاده است، گفت: بنیاد شهید ساخت قبور شهدا را بر عهده دارد و حفظ، مرمت و نگهداری بر عهده دهیاری و بخشداری‌ها است که در این راستا باید به وظیفه خویش عمل کنند.

هاشمی با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو و اینکه عکس شهدای روستاها و بخش‌ها باید در ورودی‌ها نصب شود، اظهار کرد: ضرورت دارد یادواره شهدای منطقه میانکوه برگزار و شهدای این منطقه معرفی شوند.

انتهای پیام
captcha