افتتاح بیش از 30 پروژه ورزشی در دور دوم سفر ریاست جمهوری
کد خبر: 4187316
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

افتتاح بیش از 30 پروژه ورزشی در دور دوم سفر ریاست جمهوری

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با اشاره بر اینکه ۳۲ درصد تعداد مدال‌های فراملی ورزشکاران استان افزایش یافته است، گفت: بیش از 30 پروژه ورزشی و خانه ورزش روستایی در دور دوم سفر ریاست جمهوری در گلستان افتتاح خواهد شد.

قامسعی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستانقاسمعلی برزمینی، مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در گفت‌ وگو با ایکنا در ارتباط با مصوبات تخصیص داده شده در دوره اول سفر ریاست جمهوری به استان گلستان گفت: با جمع‌بندی و اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌کاره در سال‌های گذشته، پروژه‌ها در دور اول اعتبار دریافت کرده که مجموع این مصوبه ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بود.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان بابیان اینکه ورزش قهرمانی استان در دو سال گذشته 61 درصد رشد کرده است، ادامه داد: در حال حاضر استان گلستان در حوزه ورزش پیشرفت چشمگیری داشته، لذا از ظرفیت‌‎های استان و با حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان استفاده خواهد شد.

برزمینی با اشاره بر اینکه ۳۲ درصد تعداد مدال‌های فراملی ورزشکاران استان افزایش یافته است، اظهار کرد: از ابتدای آغاز به‌کار دولت سیزدهم، ۲۰ پروژه ورزشی و ۵۰ خانه ورزش روستایی افتتاح شده و زیرساخت‌های ورزشی مناطق شهری و روستایی گلستان به‌سرعت در حال افزایش است.

وی با بیان‌اینکه از احداث استادیوم 6 هزارنفری بیش از ده سال وقفه افتاده است، افزود: عملیات احداث استادیوم ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان با تخصیص اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سفر ریاست جمهوری آغاز به کار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به نزدیک شدن به دور دوم سفر ریاست  جمهور به استان گلستان گفت: در سفر دوم ریاست‌ جمهوری به استان ۱۸ پروژه جدید ورزشی دیگر و حدود ۲۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای مختلف به بهره‌برداری خواهد رسید و در دسترس عموم ورزشکاران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha