امامان محله پرچم‌دار روایت‌گری در جهاد تبیین هستند
کد خبر: 4187426
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
رئیس بنیاد هدایت کشور:

امامان محله پرچم‌دار روایت‌گری در جهاد تبیین هستند

رئیس بنیاد هدایت کشور با بیان اینکه امامان محله در عرصه جهاد تبیین با روایتگری حقایق، پرچمدار تبلیغ اسلام ناب هستند، گفت: ایجاد انگیزه و امید، تعیین راهبرد، محتواسازی و تعیین قالب تبیین و تبلیغ دینی از محور‌های اساسی در موفقیت در امر جهاد تبیین است.

ناصر میرمحمدیان رئیس بنیاد هدایت کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، رئیس بنیاد هدایت کشور، ۲۰ آذرماه در سفر دو روزه به استان اردبیل با مدیرکل و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در جلسه هم‌اندیشی با محوریت امامان محله و مساجد که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، در سخنانی به رسالت اصلی روحانیون در روشنگری و امیدآفرینی در جامعه اشاره و بر ضرورت توانمندسازی آنان منطبق با آموزش‌های نوین تبلیغی تأکید کرد.

میرمحمدیان توجه به جهاد تبیین را از محور‌های اصلی تقویت فرهنگی جامعه برشمرد و افزود: ایجاد انگیزه و امید، تعیین راهبرد، محتواسازی و تعیین قالب تبیین و تبلیغ دینی از محور‌های اساسی در موفقیت در امر جهاد تبیین است.

رئیس بنیاد هدایت کشور روایت‌گری حقایق در مقابل توطئه‌های رسانه‌ای دشمن را از وظایف مبلغان دانست و افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای ناامیدی و خسته کردن مردم از جامعه و زندگی خانوادگی و اجتماعی استفاده می‌کند که باید با روایت‌گری پیشرفت‌ها، امیدآفرینی را در اولویت قرار داد.

میرمحمدیان با اشاره به اهمیت نشر خوبی‌ها در جامعه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با اجرای عملیات‌های فرهنگی مختلف از جمله مهرواره بانور، نشر خوبی‌ها و محله هم‌دل، کنشگری اجتماعی و فرهنگی افراد جامعه را تقویت بخشیده و همدلی و هم‌افزایی را در بین مردم استحکام می‌بخشد.

رئیس بنیاد هدایت کشور افزود: رؤسای ادارات باید در تعامل با امامان محله و ارتباط مستمر و مؤثر با مساجد، محلات را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، قرآنی، کمک به نیازمندان، انفاق، اشتغال و کارآفرینی همراهی کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: در امر تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی خلق معنای جدید و تولید محتوای اثربخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: روحانیون و فعالان عرصه فرهنگ دینی استان اردبیل همواره از طرح‌های پرمحتوا استقبال کرده و به نحو احسن در راستای تولید گفتمان برتر همکاری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha