رونمایی از محصول فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در نمایشگاه پژوهش کشور
کد خبر: 4187473
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

رونمایی از محصول فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در نمایشگاه پژوهش کشور

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از رونمایی محصول فناورانه این دانشگاه در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار کشوری خبر داد.

رونمایی از محصول فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در نمایشگاه پژوهش کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، جبرائیل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، ۲۰ آذرماه، از رونمایی از محصول فناورانه دانشگاه محقق اردبیلی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار کشور خبر داد.

وی افزود: محصول رونمایی شده با نام «آنتی‌ویروس مرکب فایل‌بان» توسط شهرام جمالی عضو هیئت علمی دانشگاه و مدیر عامل شرکت دانش بنیان «دژافزار داده‌بان سبلان سریر» ارئه شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه فایل‌بان یک سامانه نرم‌افزاری از خانواده آنتی‌ویروس مرکب یا ضد بدافزار تجمیعی است، اضافه کرد: آنتی‌ویروس مرکب به‌طور همزمان چندین آنتی ویروس مختلف را با هم ترکیب، ادغام و به‌کار گرفته است. حوزه کاربرد این محصول زیرساخت‌های مهم و حساس IT (سازمان‌ها، ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی) که امکان آلوده شدن از طریق هر نوع بدافزار را دارند.

وی بیان کرد: از صد‌ها محصول فناوری بررسی و داوری شده برای رونمایی در نمایشگاه، ۲۸ محصول فناوری انتخاب و توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شد که با افتخار محصول دانشگاه محقق اردبیلی نیز از منتخبان رونمایی بود.

انتهای پیام
captcha