درگذشت ۳ معلم چهارمحال‌وبختیاری در سانحه تصادف
کد خبر: 4187612
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۰

درگذشت ۳ معلم چهارمحال‌وبختیاری در سانحه تصادف

سه نفر از معلمان چهارمحال‌وبختیاری ظهر روز گذشته، ۲۱ آذرماه در مسیر شهرستان اردل به شهرکرد دچار سانحه رانندگی شدند و متأسفانه جان خود را از دست دادند.

درگذشت ۳ معلم چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، سه نفر از معلمان استان ظهر روز گذشته، ۲۱ آذرماه در مسیر شهرستان اردل به شهرکرد دچار سانحه رانندگی شدند که در این حادثه متأسفانه جان خود را از دست دادند.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان این ضایعه اسفناک را به جامعه فرهنگیان استان، دانش‌آموزان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت. در این پیام تسلیت آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

 إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

در آخرین روزهای پاییز و هم‌زمان با دهه فاطمیه(س) خبر عروج سه یار صدیق نظام تعلیم تربیت این دیار، روان‌شادان «مرتضی بیگی»، «سیدامیرحسین منافیان» و «علی امینیان» بر اثر سانحه دلخراش تصادف، دل‌ها را اندوهگین خویش ساخت.

بر این اساس، ضمن گرامیداشت یاد و نام این عزیزان سفر کرده به دیار باقی، به نمایندگی از خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان، مراتب همدردی و تعزیت خود را اعلام کرده و براین باور هستیم که هم‌نشینی با اولیا و بزرگان در پردیس الهی اجر این معلمان جاویدنام خواهد بود.

هجران این همکاران گران‌قدرمان را محضر خانواده‌های ارج‌مدار ایشان تسلیت عرض کرده و برای معلمان عزیز و دلسوزمان، غفران الهی و برای بازماندگان اجر و صبر جزیل از درگاه ایزد منان خواستارم.»

انتهای پیام
captcha