۶۰ درصد جمعیت فرهنگیان سمنان بانوان هستند
کد خبر: 4187629
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

۶۰ درصد جمعیت فرهنگیان سمنان بانوان هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه 60 درصد جمعیت فرهنگیان استان را بانوان تشکیل می‌دهند گفت: دانش‌آموزان بر مبنای انگاره‌های تربیتی ایرانی اسلامی پرورش داده می‌شوند.

جمال وزیری مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید جمال وزیری، مدیر کل آموزش و پرورش استان، شب گذشته، 21 آذر در مراسم تجلیل از مدیران برتر مدارس استان در پویش ملی ایران همدل با اشاره به اینکه ۶۰ درصد جمعیت فرهنگیان استان را بانوان تشکیل می‌دهند یادآور شد: دانش‌آموزان بر مبنای انگاره‌های تربیتی ایرانی اسلامی پرورش داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی خدمات آموزشی و پرورشی از سیاست‌های آموزش و پرورش استان است یادآور شد: مدارس غیر دولتی باید بر اساس شرایط خاص به قدرت و قوت قبل به فعالیت‌های خود بپردازند.

وزیری ادامه داد: از ظرفیت و نقش مؤثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اجرای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس در قالب طرح کانون و مدرسه استفاده شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان متذکر شد: استان سمنان امسال توانسته رتبه اول در جهاد تبیین و رتبه دوم در آزمون سراسری را کسب کرده که نشان از استعدادهای خوب و همچنین مدارس و معملان کوشا در استان است.

وزیری افزود: سه ضلع معلم، مدرسه و دانش‌آموز و هم‌چنین سه ضلع خانه، مدرسه و مسجد، مکمل تعلیم و تربیت اسلامی ما است.

انتهای پیام
captcha