فراخوان سومین جایزه ادبی مادرانه منتشر شد
کد خبر: 4187902
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
از سوی آستان مقدس امامزاده جعفر بن رضا(ع) اصفهان

فراخوان سومین جایزه ادبی مادرانه منتشر شد

دبیرخانه سومین جایزه ادبی مادرانه با انتشار فراخوانی، از همه علاقه‌مندان، فعالان و هنرمندان عرصه شعر و ادبیات دعوت کرد تا آثار خود را به این جایزه سراسری ارسال کنند.

رونمایی از عنوان سومین جایزه ادبی مادرانهبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس امامزاده جعفر بن رضا(ع)، سومین جایزه ادبی مادرانه در سال جاری به نام شهربانو، مادر امام سجاد(ع) مزین شده است و هنرمندانی که در حوزه شعر و ادبیات فعالیت دارند، می‌توانند آثار و اشعار خود را به دبیرخانه این جایزه ادبی ارسال کنند.

جایزه ادبی مادرانه از شاعران سراسر ایران دعوت می‌کند تا آثار خود را در یکی از قالب‌های شعری با موضوعات «تأثیر تبار و خاندان نیک در به وجود آمدن فرزندان پاک»، «تأثیر پاکدامنی و نجابت در پرورش نسل‌های آینده»، «نقش معرفتی مادران بصیر در پرورش نسلی امام‌شناس و حقیقت‌باور»، «حضرت شهربانو از ایران تا خانه عصمت و طهارت» و «حضرت شهربانو از بهشت ایران تا همسری سید جوانان اهل بهشت» به دبیرخانه ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جایزه ادبی مادرانه، 13 بهمن‌ماه سال جاری تعیین شده است. آیین اختتامیه نیز همزمان با اعیاد شعبانیه و در روز ولادت حضرت علی بن الحسین زین‌العابدین(ع) برگزار می‌شود و هنرمندان و آثار برگزیده با اهدای جوایز نفیس تقدیر و تجلیل می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را به‌صورت اینترنتی و به نشانی https://jafaribnalreza.com ارسال کنند.

همچنین شماره تلفن ۶۷ ـ ۰۳۱۳۵۲۷۹۲۶۲ با داخلی‌های 100 و 101، هر روز صبح از ساعت 8 تا 11 آماده پاسخگویی به سؤالات و راهنمایی هنرمندان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha