جهادتبیین، روایت درست از پیشرفت‌ها و اُمیدآفرینی است
کد خبر: 4187938
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

جهادتبیین، روایت درست از پیشرفت‌ها و اُمیدآفرینی است

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه دشمن به دنبال هویت زدایی و هویت‌سازی است و می‌خواهد در بین مردم تردید و ناامیدی ایجاد کند، گفت: جهادتبیین، روایت درست از پیشرفت‌ها و اُمیدآفرینی است.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در نشست هم‌افزایی کنشگران جهادتبیین، که امروز، ۲۳ آذر با حضور علما و ائمه جمعه برگزار شد، گفت: جهادتبیین، روایت درست از پیشرفت‌ها و اُمیدآفرینی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه در حوزه امیدآفرینی باید تلاشمان را دو چندان کنیم، گفت: دشمن خودش هم به این نتیجه رسیده است که با این کارها نمی‌تواند به انقلاب آسیبی برساند.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه دشمن به دنبال هویت زدایی و هویت‌سازی است و می‌خواهد در بین مردم تردید و ناامیدی ایجاد کند، افزود: در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده ما است و ما نباید به دشمن اجازه رسیدن به اهدافش را بدهیم.

وی گفت: ما باید برنامه‌ریزی، ایده‌پردازی و هم‌کاری را حول محورِ روشن شدن حقیقت و جهاد تبیین قرار دهیم با این نگاه که پیش‌رو در جهادتبیین، قرآنیان هستند و بقیه اقشار هم به تحرک وا داشته شوند.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه در تقویت قرآن و جامعه قرآنی بنای کوتاهی نسبت به وظایف نیست، افزود: اگر جهادتبیین را دنبال کنیم می‌توانیم فعالیت‌های قرآنی را توسعه داده و در گستره‌ وسیع‌تر جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: ما امروز در جهاد تبیین باید بپذیریم که اولویت اولی که رهبر انقلاب فرمودند، مربوط به تحول است و ما باید در این راه پیش قراول باشیم و باید ببینیم که در این زمینه چقدر آماده هستیم و چقدر حاضریم در این عرصه هزینه دهیم و از همه مهم‌تر اولویت تحول ما چیست.

انتهای پیام
captcha