5 محفل انس با قرآن در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4187960
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
به مناسبت ایام فاطمیه

5 محفل انس با قرآن در خرم‌آباد برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری محفل «شعر فاطمی» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) در استان خبر داد و گفت: پنج محفل انس با قرآن نیز با همکاری مؤسسات قرآنی در سطح مساجد و ادارات برگزار خواهد شد.

محمد لروند، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، محمد لروند، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه در تشریح ویژه‌برنامه‌های شهادت حضرت زهرا(س) در لرستان گفت: از سلسله محافل‌ شعر آئینی با عنوان «شعر فاطمی» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در لرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم جمعی از شاعران استان در رثای بانوی دو عالم در خرم‌آباد به شعرخوانی خواهند پرداخت، افزود: سلسله شب شعرهای آئینی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار می‌شود و تاکنون برنامه‌های متعددی در استان انجام شده است.

لروند با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت ایام فاطمیه در سراسر استان در حال برگزاری است، اضافه کرد: با توجه به تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در این ایام در استان لرستان پویش‌های مختلف عکاسی، دل‌نوشته و شعر در سطح استان در حال برگزاری است.

وی گفت: پنج محفل انس با قرآن نیز با همکاری مؤسسات قرآنی و قاریان ممتاز استان در سطح مساجد و ادارات استان در این ایام برگزار می‌شود که در کنار این محافل نیز برنامه‌های فرهنگی هنری نیز در مساجد مختلف استان برگزار است.

وی افزود: برگزاری ویژه‌برنامه‌های سوگواری حضرت زهرا(س) در تمام شهرستان‌های استان با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان‌ها نیز در استان انجام می‌شود. ‌

انتهای پیام
captcha