برگزاری پویش «اهدای خون مهر فاطمی» در خراسان‌جنوبی‌
کد خبر: 4188015
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

برگزاری پویش «اهدای خون مهر فاطمی» در خراسان‌جنوبی‌

مدیرکل انتقال خون خراسان‌جنوبی گفت: پویش اهدای خون مهر فاطمی همزمان با سراسر کشور در این استان از سالروز شهادت تا ولادت حضرت زهرا(س) اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان جنوبی کامبیزمهدی زاده، مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون خراسان‌جنوبی کامبیز مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون خراسان‌جنوبی از برگزاری پویش اهدای خون مهر فاطمی خبر داد و گفت: به‌مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و به‌منظور تأثیر در نگرش دختران و زنان نسبت به ضرورت و حیات‌بخش بودن اهدای خون، پویشی تحت عنوان مهر فاطمی با شعار «بانوی ایرانی، نبض زندگی و اهدای خون» در خراسان‌جنوبی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: باور داریم که اگر یک زن در خانواده به جمع اهداکنندگان خون بپیوندد بر فرهنگ‌سازی این عمل انسان‌دوستانه در بین دیگر اعضای خانواده و جامعه نیز اثرگذار خواهد بود به همین دلیل سازمان انتقال خون ایران توجه ویژه‌ای به بهبود سطح مشارکت بانوان در امر اهدای خون دارد.

یادآور می‌شود، پویش اهدای خون مهر فاطمی از سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) تا سالروز ولادت ایشان مصادف با 26 آذر تا 13 دی‌ماه سال جاری در مراکز اهدای خون برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha