ممانعت از حضور نمازگزاران فلسطینی/ راکت‌های مقاومت بر فراز مسجد الاقصی + فیلم
کد خبر: 4188180
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

ممانعت از حضور نمازگزاران فلسطینی/ راکت‌های مقاومت بر فراز مسجد الاقصی + فیلم

مردم فلسطین به دلیل ممانعت نظامیان رژیم صهیونیستی مانند هفته‌های گذشته، نتوانستند نماز جمعه را در مسجد‌الاقصی اقامه کنند. در عین حال کاربران شبکه‌های اجتماعی فیلم‌های متعددی را از شلیک راکت‌های مقاومت بر فراز مسجد الاقصی به اشتراک گذاشته‌‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، نظامیان رژیم صهیونیستی با ادامه محدودیت‌ها در اطراف مسجدالاقصی در قدس شرقی، از فلسطینیانی که می‌خواستند در دهمین هفته پس از طوفان الاقصی نماز جمعه را در این مسجد اقامه کنند، همانند 9 هفته گذشته جلوگیری به عمل آورد.

نظامیان رژیم اسرائیل روز گذشته، 24 آذر نیز همانند جمعه‌های گذشته از فلسطینیانی که می‌خواستند نماز را در مسجد‌الاقصی اقامه کنند، ممانعت کردند و موانع آهنی را در داخل و اطراف منطقه شهر قدیم قدس که مسجدالاقصی در آن قرار دارد، نصب کردند.

نیروهای اسرائیلی اجازه ورود به جوانان و حتی سالمندان فلسطینی را برای اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی ندادند.

ممانعت از حضور نمازگزاران فلسطینی و راکت‌های مقاومت بر فراز مسجد الاقصی + فیلم

در مسجدالاقصی که معمولاً 100 تا 150 هزار نفر در روزهای جمعه نماز اقامه می‌کردند، مانند هفته‌های گذشته به دلیل ممانعت نظامیان صهیونیست، تنها حدود 7 هزار نفر توانستند در این هفته نماز جمعه را بخوانند.

نمازگزاران فلسطینی که اجازه ورود به مسجد الاقصی را نداشتند، نماز جمعه را در پیاده‌روها در مناطق صلاح‌الدین، المصراره و وادی الجوز در نزدیکی مسجد الاقصی اقامه کردند.

ممانعت از حضور نمازگزاران فلسطینی و راکت‌های مقاومت بر فراز مسجد الاقصی + فیلم

در همین حال شب گذشته کاربران در شبکه‌های اجتماعی ویدئوهایی را به اشتراک گذاشتند که از شلیک راکت‌های مقاومت بر فراز مسجدالاقصی گرفته شده است.

 

در ادامه تصاویری از راکت‌های مقاومت در آسمان قدس اشغالی و بر فراز مسجدالاقصی و شادی و خوشحالی فلسطینیان را که با ذکر الله اکبر همراه است مشاهده می‌کنید.

همچنین در ویدئوهای زیر فرار شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست از مقابل دیوار براق در قدس اشغالی پس از شنیدن آژیر خطر حمله موشکی را در مسجدالاقصی می‌بینید.

 

انتهای پیام
captcha