برپایی 5 هزار مراسم فاطمی در همدان
کد خبر: 4188323
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

برپایی 5 هزار مراسم فاطمی در همدان

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از برپایی 5 هزار مراسم عزاداری، جلسات و روضه‌های فاطمی در ایام فاطمیه در همدان خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام «اجتماع فاطمیون» در مرکز استان و سراسر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدانحجت‌الاسلام مهدی ارتقایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س)، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه 500 مبلغ در سطح استان همدان به مناطق مختلف اعزام شدند که این مبلغان شامل مبلغان بومی و اعزامی از قم بوده و در گروه‌های منسجم تبلیغی فعالیت دارند.

وی همایش مبلغان فاطمی با حضور 200 مبلغ با موضوع جهاد تبیین را از دیگر برنامه‌های  تبلیغات اسلامی همدان در ایام فاطمیه دانست و گفت: همچنین بیش از 500 تولید محتوا در قالب‌های مختلف فاطمیه و جبهه مقاومت در فضای مجازی و سایت مربوطه توسط مبلغان بارگذاری شده و در اختیار سایر مبلغان و کنشگران فرهنگی قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برپایی 5 هزار مراسم عزاداری، جلسات و روضه‌های فاطمی در سراسر استان همدان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام اجتماع فاطمیون در مرکز استان و سراسر شهرستان‌ها با حضور هئیت‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری برگزار می‌شود.

وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های فاطمی، پویش‌های مختلف فرهنگی، محافل قرآنی، ختم قرآن به نیت حضرت زهرا(س)، نشست‌های بصیرتی و گفتمان‌های دینی و... را از دیگر برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا دانست در سطح استان و تصریح کرد: این برنامه‌ها با همکاری سایر نهادهای فرهنگی در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام
captcha