سومین کنگره بین‌المللی «امام رضا(ع) و علوم روز» برگزار می‌شود
کد خبر: 4188559
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

سومین کنگره بین‌المللی «امام رضا(ع) و علوم روز» برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: سومین کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز، سه‌شنبه ۲۸ آذرماه در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

سومین کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز برگزار می‌شودمرتضی رجوعی، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته پژوهش و فناوری آیین اختتامیه سومین کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: افتتاحیه این برنامه با قرائت پیام مرجع عالیقدر جهان اسلام حضرت آیت‌الله نوری همدانی و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و فرهیختگان ملی و بین‌المللی در مشهدالرضا‌(ع) روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه از ساعت هشت صبح در سالن شهید سلیمانی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) آغاز می‌شود.

رجوعی گفت: پس از برنامه افتتاحیه مجموعه برنامه‌های علمی و کارگروه‌های تخصصی در همان روز و نیز روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ادامه دارد، همچنین برنامه اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر با حضور چهره‌های شاخص ملی و بین‌المللی بعد از نماز مغرب و از ساعت ۱۷ تا ۱۹ چهارشنبه ۲۹ آذر برگزار می‌شود، تعداد ۵۵۰ اثر از سوی اساتید، دانش‌پژوهان و دانشجویان ملی و بین‌المللی به کنگره ارسال شده است.

انتهای پیام
captcha