برگزاری جلسه در وقت اذان هیچ توجیهی ندارد
کد خبر: 4188668
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
معاون استاندار خراسان جنوبی؛

برگزاری جلسه در وقت اذان هیچ توجیهی ندارد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: برگزاری جلسات و ادامه دادن آنها در وقت اذان هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی ناصر ناصری، امروز دوشنبه ۲۷ آذر در شورای اداری زیرکوه که با دو دستور کار اجلاسیه نماز شهرستان و تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار شاسکوه برگزار شد، بر اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در مراعات وقت نماز و اذان در تعیین زمان برپایی جلسات تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه غفلت از نماز باعث انحراف انسان از صراط مستقیم می شود، بیان کرد: برپایی نماز جماعت در ادارات و شرکت در نماز باید به یک باور قلبی تبدیل شود.

ناصری با اشاره به تلاش دشمن در ضربه وارد آوردن به اعتقادات و باورهای قلبی مردم، تصریح کرد: دشمن از همه راه‌ها وارد شده اما تاکنون تیرش به سنگ خورده است و امروز تمام هم و غمش این است که مقاومت مردم را با هجمه‌های فرهنگی بشکند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات اسفندماه  گفت: انتخابات در پیش است و همه می‌دانیم که حضور حداکثری مردم در صحنه، دسیسه‌های دشمن را خنثی می کند و این خواسته مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه بر آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور تأکید داریم، اظهار کرد: لازمه حضور حداکثری، جهاد تبیین است و باید توطئه‌های دشمن توسط این جهاد تبیین خنثی شود.

 در این جلسه که با حضور نماینده مجلس، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود، محسن ترابی به عنوان برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و محمد جواد عباسی به عنوان بخشدار شاسکوه معرفی شدند و از تلاش‌های علی امینی، معاون سابق فرمانداری و ترابی بخشدار سابق شاسکوه تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha