ضرب و شتم یک مصری به خاطر برافراشتن پرچم فلسطین
کد خبر: 4188900
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

ضرب و شتم یک مصری به خاطر برافراشتن پرچم فلسطین

یک شهروند مصری‌تبار که در آمریکا به خاطر برافراشتن پرچم فلسطین مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، گفت: اگر پرچم اسرائیل را با خود داشتم، برای من دست می‌زدند.

به گزارش ایکنا به نقل از آناتولی، محمود الشاذلی، مهندس مصری‌تبار آمریکایی به دلیل برافراشتن پرچم فلسطین در حین اسکی در مرکز اسکی در ایالت کلرادو آمریکا مورد ضرب و شتم یک شهروند آمریکایی قرار گرفت.

الشاذلی که 26 سال سن دارد و در تگزاس به دنیا آمده است، گفت: اگر پرچم اسرائیل را برافراشته بودم، ممکن بود آن‌ها را تشویق کنند.

وی ادامه داد: زمانی که در حال اسکیت بودیم، پرچم فلسطین را برافراشتم و یک شهروند آمریکایی به سمتم آمد و از من خواست پرچم را پایین بیاورم و وقتی نپذیرفتم، مرا به زمین انداخت.

وی خاطرنشان کرد که مدتی با این شهروند آمریکایی مقابله کرده است تا پرچم فلسطین را به او تحویل ندهد و این نشان می‌دهد که اطرافیانش به غیر از یک نفر برای کمک به او اقدامی نکرده‌اند.

الشاذلی افزود: به شهروند آمریکایی اجازه ندادم پرچم فلسطین را از من بگیرد و پس از برخاستن از زمین، بر سر او فریاد زدم و گفتم: شما عاملان قتل عام هستید، شما 20 هزار نفر از جمله هفت هزار کودک را به قتل رسانده‌اید.

وی تصریح کرد که پلیس گزارشی از تعرض به وی در مرکز اسکیت تهیه کرده و گزارشی مبنی بر لزوم رسیدگی به دادگاه برای ضارب ارسال شده است.

این شهروند مصری‌تبار آمریکایی همچنین تأکید کرد که از حق خود نمی‌گذرد و به شکایت از متجاوز در دادگاه ادامه خواهد داد.

وی اظهار کرد که افراد زیادی در آمریکا و جهان از طریق شبکه‌های اجتماعی با او تماس گرفتند و حمایت خود را از او اعلام کرده‌اند.

اف بی آی اعلام کرده است که از ابتدای جنگ در غزه شاهد تشدید تهدیدات علیه یهودیان و مسلمانان در ایالات متحده بوده و از احتمال انجام حملاتی با تشدید جنگ نگران است.

اکتبر گذشته، یک پسر 6 ساله فلسطینی‌تبار در یک حمله با چاقو در نزدیکی شیکاگو کشته و مادرش مجروح شد.

انتهای پیام
captcha