به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام از وظایف دولت است
کد خبر: 4189244
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
رئیس جمهور

به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام از وظایف دولت است

حجت‌الاسلام رئیسی نهضت به اتمام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: به اتمام رساندن پروژه‌ها نیازمند انگیزه و تلاش جهادی بوده و مسئولان علاوه بر اجرایی کردن ایده‌های جدید و حرکت به سمت پیشرفت باید فعالیت‌های نیمه ‌کاره را نیز جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آئین افتتاحیه متمرکز پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب، امروز، 30 آذر که در محل تصفیه‌خانه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، گفت: برای به اجرایی رساندن اکثر پروژه‌ها از همه مسئولین تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور با اشاره به بلاتکلیف ماندن فاضلاب گنبدکاووس اظهار کرد: این پروژه با اعتباری قریب به 6 هزارمیلیارد ریال بعد از 30 سال بلاتکلیفی در مدت زمان کوتاهی به اتمام رسید که نشان از همت بلند مسئولین این است.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اهمیت طرح زهکشی در استان گلستان، ادامه داد: استان گلستان از استان‌های صنعتی و کشاورزی بوده که باید این پروژه به‌صورت مستمر ادامه پیدا کند و با وجود افتتاح دو سد در شهرهای استان همچنان باید رفع تنش‌های آبی استان از اولویت‌های این استان قرار گیرد.

وی نهضت به اتمام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و افزود: زودتر از موعد به ثمر نشاندن پروژه‌ها نیازمند انگیزه و تلاش جهادی بوده و مسئولان علاوه بر اجرایی کردن ایده‌های جدید و حرکت به سمت پیشرفت باید فعالیت‌های نیمه ‌کاره را نیز جامه عمل بپوشانند.

رئیس جمهور محور اقتصادمقاومتی را تولید نامید و گفت: مردم و مسئولان در کنار مدیریت تولید باید به مدیریت مصرف پرداخته و باید تمام همت خود را بکار بست تا زنجیره تولید متوقف نشود.

انتهای پیام
captcha