آگاه‌سازی مردم در هر حوزه‌ای جهاد تبیین است + عکس
کد خبر: 4189289
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

آگاه‌سازی مردم در هر حوزه‌ای جهاد تبیین است + عکس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: آگاه‌سازی مردم در هر حوزه‌ای جهاد تببین است و در این موضوع مهم، تولید محتوای مناسب با ابتکارات مختلف بر اساس رده سنی و قشرهای گوناگون، نقش اساسی در جهاد تببین دارد.

آگاه‌سازی مردم در هر حوزه‌ای جهاد تبیین است + عکسبه گزارش ایکنا، به نقل از حوزه علمیه اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، 30 آذر ماه در نشست هم‌اندیشی با مسئولان نهادهای نمایندگی ولی‌فقیه در دستگاه‌های اجرایی استان که در استانداری اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در برخی از حوزه‌ها عملکرد مناسبی داشته‌اند که لازم است به تولید و انتشار اخبار مثبت و خوب از این عملکرد، توجه ویژه کنند.

وی افزود: رضایت‌آفرینی واقعی برای مردم یک امر بسیار مهم و اساسی محسوب می‌شود و در عصر حاضر که دشمنان قسم‌خورده ایران شبانه‌روزی در حال بمباران افکار عمومی هستند، باید به‌شکل مناسب و عملی در برابر این اقدامات دشمنان، واکنش نشان دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: آگاه‌سازی مردم در هر حوزه‌ای جهاد تبیین است و در این موضوع مهم، تولید محتوای مناسب با ابتکارات مختلف بر اساس رده سنی و قشرهای گوناگون، نقش اساسی در جهاد تبیین دارد.

قاسمیان با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری، یادآور شد: در کشورهایی که انتخابات وجود نداشته و معنایی ندارد، برای مردم و حاکمیت پشتوانه‌ای وجود ندارد و منجر به مشکلات بسیار کلان می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در زمینه انتخابات، اظهار کرد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید با تولید و انتشار اخبار مثبت و خوب از عملکرد دستگاه‌های خود، زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

قاسمیان همچنین خواستار ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین نهادهای نمایندگی ولی‌فقیه در دستگاه‌های اجرایی استان شد و گفت: این نهادها می‌توانند با همفکری و هم‌افزایی، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت و نظام تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha