دوره آموزشی «مهارت‌های رسانه‌ای در جهاد تبیین» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4189465
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

دوره آموزشی «مهارت‌های رسانه‌ای در جهاد تبیین» در لرستان برگزار می‌شود

به همت سازمان فضای مجازی بسیج لرستان دوره آموزشی «مهارت‌های رسانه‌ای در جهاد تبیین» نیمه اول دی‌ماه جاری در لرستان برگزار می‌شود.

دوره آموزشی «مهارت‌های رسانه‌ای در جهاد تبیین» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به همت سازمان فضای مجازی بسیج لرستان دوره آموزشی «مهارت‌های رسانه‌ای در جهاد تبیین» با تدریس امین جعفری، کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه و مدرس نسرا در قالب 20 ساعت کارگاه حضوری و گفت‌وگومحورهمراه با گواهی‌نامه معتبر دو زبانه و قابل ترجمه طی دی‎ماه جاری در لرستان برگزار می‏شود.

سرفصل‌های دوره شامل سواد و تربیت رسانه‌ای، جریان‌شناسی رسانه‌ای، جنگ روایت‌ها، چرایی و چگونگی جهاد تبیین اعلام شده و زمان برگزاری دوره نیز نیمه اول دی‌ماه اعلام شده است و دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگ و رسانه از تخفیف 80 درصدی شهریه ثبت‌نام بهره‌مند می‎شوند.

در برگزاری این دوره آموزش سواد رسانه‌ای مؤسسه فرهنگی هنری افلاک پیام پارسیان، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی لرستان  و مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج لرستان مشارکت دارند.

علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‎توانند با مراجعه به آی‌دی :@seyedmortezashahrokhi و @nasraa_festival در ایتا به شماره 09169555570 در جریان جزئیات این دوره قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha