انعکاس اقدامات دولت زمینه‌ساز مشارکت در انتخابات است
کد خبر: 4189471
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

انعکاس اقدامات دولت زمینه‌ساز مشارکت در انتخابات است

استاندار لرستان گفت: انعکاس اقدامات و دستاوردهای دولت زمینه‌ساز مشارکت در انتخابات است.

جلسه استانی جهاد تبیین لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، دوم دی ماه در چهارمین جلسه استانی جهاد تبیین که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به مقوله انتخابات به عنوان اصلی‌ترین مبحث انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تشریح دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مهم‌ترین نقاط قوت مقوله جهاد تبیین برای افزایش مشارکت در انتخابات است که باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی بر تشکیل و برگزاری جلسات جهاد تبیین به صورت متناظر در تمامی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و افزود: انتظار می‌رود دو رویکرد تشریح عملکردهای مهم دستگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان به منظور جلب مشارکت حداکثری در انتخابات در این جلسات در دستور کار قرار گیرد. 

زیویار با بیان به اینکه در جلسه استانی جهاد تبیین باید راهبردهای کلان برای روزهای باقیمانده تا شروع انتخابات تعیین شده و اجرای این راهبردها در سطح تمامی دستگاه‌های اجرایی انجام شود، به تأثیر مهم اقدام همراه با اعتقاد اشاره کرد و گفت: تاریخ ایران اسلامی نشان داده است که هر زمان اقدامات ما همراه با اعتقاد بوده تأثیرات و اثربخشی آن چند برابر بوده است.

استاندار لرستان ادامه داد: مقوله جهاد تبیین باید همراه با اعتقاد به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام(ره) و شهدا باشد که در این صورت نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha