محکومیت حضور بحرین در ائتلاف آمریکایی توسط چهره‌های زندانی
کد خبر: 4189545
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

محکومیت حضور بحرین در ائتلاف آمریکایی توسط چهره‌های زندانی

جمعی از زندانیان سیاسی در بحرین، اقدام رژیم آل خلیفه در همراهی با ایالات متحده آمریکا و حضور در ائتلاف برای حفاظت از کشتی‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرآة البحرین، چهره‌های سیاسی زندانی در زندان مرکزی «جو» مشارکت حکومت بحرین در ائتلافی را که توسط ایالات متحده برای حفاظت از خطوط کشتیرانی رژیم صهیونیستی تشکیل شده است، محکوم کردند.

این شخصیت‌ها با صدور بیانیه ائتلاف موسوم به «نگهبان شکوفایی» ائتلافی با نامی دروغین و فربینده توصیف کرده و از مقامات بحرین خواستند تا به خواسته‌های مردم این کشور پاسخ داده و ضمن خروج از این ائتلاف، روابط خود با رژیم صهیونیستی را قطع کرده و سفارت این رژیم در بحرین را تعطیل کنند.

صادرکنندگان این بیانیه از همه تلاش‌های صادقانه ملت‌ها، برخی دولت‌ها و نیروهای سیاسی که هر کدام به تناسب توانایی خود، برای حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت شجاعانه و مشروع آنان در برابر اشغالگری اقدامی انجام می‌دهند، قدردانی کردند.

شخصیت‌هایی که این بیانیه را صادر کرده‌اند عبارتند از: شیخ عبدالجلیل المقداد، شیخ محمد حبیب مقداد، شیخ علی سلمان، عبدالوهاب حسین، عبدالهادی الخواجه، عبدالهادی المخوضر،  محمد علی و شیخ میرزا محروس.

در همین رابطه مناطق مختلف بحرین و از جمله منامه پایتخت این کشور، روز جمعه شاهد تظاهرات و تحصن مردم در اعلام حمایت با ملت فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود. تظاهرکنندگان همچنین مخالفت خود را با مشارکت بحرین در ائتلاف تحت رهبری آمریکا برای حفاظت از کشتی‌های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha