قشر دانشجو یکی از ارکان مطالبه‌گری در جامعه است
کد خبر: 4189719
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
معاون استانداری خراسان‌جنوبی:

قشر دانشجو یکی از ارکان مطالبه‌گری در جامعه است

جواد اشرفی با بیان اینکه پیشرفت زمانی است که جامعه‌ای مطالبه‌گر باشد، گفت: قشر دانشجو یکی از ارکان مطالبه‌گری در جامعه است چه بهتر که دانشجویان راویان پیشرفت باشند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی جواد اشرفی، معاون استانداری خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد اشرفی، معاون استانداری خراسان‌جنوبی، امروز، سوم دی‌ماه در مراسم افتتاح روایت پیشرفت که در دانشگاه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: ثروت چیزی جز تولید نیست و در حال حاضر چه تولیدی بالاتر از تولید دانش‌بنیان است. اقتصادی پویاتر است که یادگیرنده باشد، باید از اشتباهات درس بگیریم و آن را اصلاح کنیم، چراکه شناخت نقطه ضعف‌ها و یادگیری منجر پیشرفت خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت زمانی است که جامعه‌ای مطالبه‌گر باشد، افزود: قشر دانشجو یکی از ارکان مطالبه‌گری در جامعه است چه بهتر که دانشجویان راویان پیشرفت باشند، لذا دانشجویان همیشه در جریان مطالبه‌گری پیش‌قدم هستند و چه خوب است که اتفاقات خوب کشور را در عین حفظ تفکر انتقادی و مطالبه‌گری، آن‌ها را نیز روایت کنند.

معاون استانداری خراسان‌جنوبی ضمن تقدیر از دانشگاه بیرجند در برگزاری نمایشگاه «روایت پیشرفت» بر برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در استان تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha