جامعه دانشگاهی علوم اسلامی را در تمام دنیا گسترش دهد
کد خبر: 4190180
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

جامعه دانشگاهی علوم اسلامی را در تمام دنیا گسترش دهد

رئیس دانشگاه کردستان گفت: امروزه جامعه دانشگاهی طبق فرموده مقام معظم رهبری باید الگوی جهان شود و علوم اسلامی که همان علم اخلاقیات است در تمام دنیا گسترش داده شود.

حامد قادرزاده، رئیس دانشگاه کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حامد قادرزاده، رئیس دانشگاه کردستان در آیین رونمایی از کتاب ۴۰ جلدی «ره‌نامه» که امروز، پنجم دی در  تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه اسلامی، ضمن تسلیت شهادت سید رضی موسوی از مستشاران ارشد نظامی ایران در سوریه، گفت: از صدر اسلام تا کنون «شهادت» یک ارزش نهادینه شده بوده و امیدواریم این ارزش به آیندگان نیز منتقل شود.

وی با اشاره به آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی «ره‌نامه» افزود: امروز رونمایی از چهل جلد کتاب از فرمایشات مقام معظم رهبری است و چاپ این کتاب به معنای تثبیت ارزش‌ها و پیدا کردن مسیر هدایت است.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: تمام تلاش دانشگاه این است که از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین کتاب بشریت که قرآن کریم است، بیشترین بهره را ببرد چراکه دشمنان می‌دانند که قرآن مسیر آگاهی و روشنایی را به همگان نشان می‌دهد.

وی افزود: امروزه جامعه دانشگاهی طبق فرموده مقام معظم رهبری باید الگوی جهان شود و علوم اسلامی که همان علم اخلاقیات است در تمام دنیا گسترش داده شود.

رئیس دانشگاه کردستان در پایان یادآور شد: بزرگترین سرمایه، سرمایه انسانی است و خداوند انسان را در ابتدای خلقت جایگزین خود بر روی زمین قرار داده است.

یادآور می‌شود؛ مجموعه کتاب«ره‌نامه» با جمع‌آوری و تدوین موضوعی این بیانات توانسته عموم موضوعات مهم امروز کشورمان را پوشش بدهد و از نگاه سیاسی، دینی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره طرز تفکر رهبر انقلاب را نسبت به مسئولیت‌ها و وظایف جامعه اسلامی بیان کند. این مجموعه تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاست.

انتهای پیام
captcha