حماسه ۹ دی نشأت گرفته از بصیرت دینی مردم بود
کد خبر: 4190906
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان:

حماسه ۹ دی نشأت گرفته از بصیرت دینی مردم بود

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشأت گرفته از بصیرت دینی مردم بود، گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ماندگارترین حرکت‌های حماسی مردم ایران اسلامی است.

شابدین معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی گلستان

علیرضا شابدین، معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان در گفت و گو با ایکنا از گلستان به مناسبت حماسه 9 دی گفت: ۹ دی یادآور حماسه میلیونی مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در حمایت از نظام و ولایت فقیه است.

وی بیان کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین از ماندگارترین حرکت‌های حماسی مردم ایران در تاریخ انقلاب اسلامی بشمار می‌رود.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی گلستان با اشاره به اینکه توطئه دشمنان در ۹ دی نقش بر آب شد، افزود: این حماسه عظیم نشأت گرفته از بصیرت دینی مردم بود.

شابدین گفت: امسال چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی است و با وجود توطئه‌های مستمر دشمنان، حضور مردم بار دیگر آنها را مأیوس خواهد کرد.

وی گفت: مردم با بصیرت ما دانسته‌اند که این دشمنی‌ها و فتنه‌ها به دلیل پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی در تمامی عرصه هاست و ملت ایران با حضور خود در حماسه ۹ دی خط بطلان بر فتنه‌های دشمنان کشیده و ثابت می‌کنند که همچنان پایبند عهد و پیمان خود با انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام
captcha