شناسایی ۲۲۰ نخبه شاهد و ایثارگر در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4191029
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

شناسایی ۲۲۰ نخبه شاهد و ایثارگر در آذربایجان‌شرقی

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، گفت: در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته در راستای سازماندهی نخبگان شاهد و ایثارگر، ۲۲۰ نخبه و سرآمد شاهد و ایثارگر در سطح استان شناسایی شده‌اند.

سلمانی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی اکبر سلمانی، سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز، 10 دی‌ماه، در نشست هم‌اندیشی نخبگان منتخب شاهد و ایثارگر آذربایجان‌شرقی، گفت: امروز، توسعه علم و فناوری در کشور یکی از خطوط مقدم مبارزه با دشمن است، بر این اساس کسانی که روزی در دفاع سهیم بودند، امروز هم باید در این حوزه، فعال و نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: همین واقعیت باعث شده، بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد انقلابی با درک این موقعیت، با رویکرد جدیدی به این میدان وارد شده و سازماندهی نخبگان عزیز شاهد و ایثارگر که کم هم نیستند را در دستور کار قرار دهد.

سلمانی ادامه داد: امروز در کمال مسرّت و خوشحالی اعلام می‌کنیم که نتیجه تلاش‌های ما در آذربایجان‌شرقی در راستای سازماندهی نخبگان شاهد و ایثارگر، به شناسایی 220 نخبه و سرآمد شاهد و ایثارگر انجامیده است.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی افزود: نمایه شدن 150 مقاله در سامانه «گنج شاهد» بنیاد شهید و امور ایثارگران، ثبت 1 اختراع و تالیف 9 جلد کتاب از دیگر توفیقات آذربایجان‌شرقی در حوزه نخبگان شاهد و ایثارگر است.

وی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر آذربایجان‌شرقی خواست ارتباط خود را با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قطع نکنند و این بنیاد را خانۀ خود بدانند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر و دستاوردهای علمی آنان در اولویت برنامه‌های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

سعید جعفری‌راد، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی هم در این نشست با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان منتخب شاهد و ایثارگر استان، تاسیس مرکز نوآوری و رشد مشترک پارک علم و فناوری و بنیاد شهید استان را مطرح کرد.

وی گفت: با تحقق این ایده، دست پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی برای افزایش حمایت‌های مادی و معنوی خود از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر بازتر می‌شود.

انتهای پیام
captcha