ثبت‌نام ۶۴۲ بانوی گلستانی در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار
کد خبر: 4191811
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

ثبت‌نام ۶۴۲ بانوی گلستانی در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: تاکنون ۶۴۲ بانوی گلستانی در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار گلستان ثبت‌نام کرده‌اند.

رجبی مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، آزاده رجبی، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان امروز، ۱۳ دی ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در دومین کنگره بانوان تأثيرگذار استان در گرگان با بیان این مطلب گفت: فرآیند ثبت‌نام در این کنگره که آغازی برای شناسایی، قدردانی و بهره‌مندی از بانوان فعال و نخبه در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فناوری سیاستگذاری و حکمرانی گفتمان‌سازی و رسانه  اجتماعی  اقتصاد و کارآفرینی  تعلیم و تربیت  فرهنگ و هنر و ورزش است، همچنان ادامه دارد.

رجبی ادامه داد: جلد اول کتاب بانوان تأثیرگذار استان با شرح زندگی ۱۴۰ بانو، تابستان امسال رونمایی شد و جلد دوم آن نیز به زودی منتشر می‌شود.

وی با بیان‌اینکه امسال در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در استان گلستان، ۲ هزار و ۵۴۴ برنامه اجرا خواهد شد، افزود: در کنگره امروز از ۳ بانوی فعال در حوزه مقاومت قدردانی شد.

زنگانه استاندار گلستان نیز در این کنگره، بانوان را در بزنگاه‌های تاریخی، پیشتاز دانست و وظیفه آن‌ها را، در جهادتبیین و تشریح دستاورد‌های نظام اسلامی، مهم بیان کرد.

زنگانه گفت: نیمی از جمعیت استان گلستان را بانوان تشکیل می‌دهند و در انتصابات، ملاک شایسته‌سالاری است.

انتهای پیام
captcha