راهیابی دو گروه خوزستانی به مسابقات تواشیح دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش
کد خبر: 4192254
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

راهیابی دو گروه خوزستانی به مسابقات تواشیح دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش

دو گروه از استان خوزستان به مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن الکریم ادارات آموزش و پرورش کشور راه یافتند.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: نتیجه مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور اعلام شد و هر دو نماینده استان خوزستان در بخش دختران و پسران به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

وی بیان کرد: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات به صورت ارسال اثر بود که گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دارالقرآن الکریم پسرانه «برالوالدین» شادگان و گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دارالقرآن الکریم دخترانه «چهارده معصوم(ع)» آبادان به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

بلاسم گفت: مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور اسفندماه به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد. 

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: جزئیات مربوط به برگزاری مرحله نهایی مسابقات، طی نامه رسمی به استان‌هایی که در مرحله نهایی نماینده دارند، ارسال و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: پنجشنبه، ۳۰ آذرماه مرحله استانی این دوره از مسابقات با رقابت میان هفت گروه از قرآن‌آموزان پسر و پنج گروه از قرآن‌آموزان دختر برگزار شد.

انتهای پیام
captcha