زنجانی‌ها همواره ارادت خود را به انقلاب و ولایت‌ فقیه ثابت کرده‌اند
کد خبر: 4192347
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
امام‌ جمعه زنجان:

زنجانی‌ها همواره ارادت خود را به انقلاب و ولایت‌ فقیه ثابت کرده‌اند

آیت‌الله علی خاتمی با تقدیر از مردم زنجان بابت استقبال بسیار خوبی که از رئیس‌جمهور داشتند، گفت: زنجانی‌ها همواره ارادت خود را به انقلاب و ولایت‌ فقیه ثابت کرده‌اند.

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌ فقیه در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌ فقیه در زنجان، امروز، ۱۶ دی‌ماه در مراسم دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم زنجان اظهار کرد: این توفیق نصیب مردم زنجان شد که رئیس‌جمهور برای سومین بار در دیار ولایت‌مداران، پایتخت شور و شعور حسینی، سرزمین غواصان دریادل، فقیهان و حکیمان حضور یابند.

وی با توضیح اینکه رئیس‌جمهور مردم زنجان را خوب می شناسد و مردم زنجان نیز عملاً ارادت خود را به حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی ثابت کرده‌اند، ادامه داد: رئیس‌جمهور بیش از ۱۰ سال در یوم‌العباس، در حسینیه و زینبیه زنجان حضور داشتند.

خاتمی با تأکید بر اینکه مردم زنجان مردمی نجیب و قانع و ولایت‌مدار هستند، اما مطالباتی نیز دارند، ادامه داد: همدلی خوبی بین مسئولان برای خدمت در زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات اصلی زنجانی‌ها تخصیص آب مورد نیاز استان از حقابه آب‌ریز استان‌های دیگر است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از این آب‌ها توسط استان‌های همجوار استفاده می‌شود.

نماینده ولی‌ فقیه در زنجان با بیان اینکه تأمین آب پایدار از حوزه آب‌های سدهای موجود نیز از دیگر مطالبات زنجانی‌ها است، اضافه کرد: توجه ویژه به تسریع عملیات احداث و تکمیل سد مشمپا و دو بانده کردن راه‌های ارتباطی مرکز استان و شهرستان‌ها، منتفع شدن از منافع معادن و تسریع در اجرایی کردن منطقه آزاد از دیگر مطالبات زنجانی‌هاست.

خاتمی در ادامه با تقدیر از مردم زنجان بابت استقبال بسیار خوبی که از رئیس‌جمهور داشتند، گفت: زنجانی‌ها همواره ارادت خود را به انقلاب و ولایت‌ فقیه ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha