حادثه تروریستی کرمان جنایتی غیرانسانی است
کد خبر: 4192668
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سردار عسکری:

حادثه تروریستی کرمان جنایتی غیرانسانی است

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی حادثه تروریستی کرمان را جنایتی غیرانسانی و نشانه حقارت دشمن دانست و افزود: جنایت هولناک تروریستی کرمان بار دیگر استقامت مردم و خباثت دشمنان انقلاب را آشکار کرد.

نشست بصیرتی سردار عسکری با فرمانده بسیج ادارات استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محمدرضا عسگری، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله، به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت در جمع فرماندهان بسیج ادارات استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای حمله تروریستی کرمان گفت: اصلی‌ترین هدف دشمن، برهم زدن امنیت کشور است.

وی حادثه تروریستی کرمان را جنایتی غیرانسانی و نشانه حقارت دشمن دانست و افزود: جنایت هولناک تروریستی کرمان که باعث شهادت عاشقان سردار دل‌ها و رهروان فاطمی شد، بار دیگر استقامت مردم و خباثت دشمنان انقلاب را آشکار کرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: اخلال در امنیت جامعه در آستانه انتخابات پذیرفتنی نیست و دشمن باید بر این امر واقف باشد که انجام هرگونه اقدام تروریستی در نظام جمهوری اسلامی چیزی به غیر استیصال و درماندگی ندارد.

سردار عسگری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به واقع مظهر خلوص، رشادت، جسارت، اقدام و عمل جهادی بود و با روحیه مردمداری خود در تمام صحنه‌ها حضور داشت.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکری تاکید کرد: دشمن از شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی واهمه دارد؛ چراکه وی یک چهره نظامی نبود بلکه در فتنه‌های مختلف جهاد تبیین می‌کرد؛ مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب دفاع مقدس و امام راحل بود و مکتب امام راحل نیز برگرفته از قیام عاشورا است.

وی افزود: شهید سلیمانی نقش کلیدی در تشکیل و پیشرفت جبهه مقاومت داشتند، به طور حتم اگر ایشان نبودند در آن مقطع مشکلات زیادی ایجاد می‌شد. سردار دلها با کادرسازی که در نیروی قدس داشت، توانستند امنیت را در منطقه ایجاد کنند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، علی انصاری به عنوان فرمانده پایگاه بسیج والفجر 8 اداره ورزش و جوانان استان منصوب و از دو ورزشکار استان(رضا عبدلی در رشته کشتی و صالح‌اباذری در رشته کاراته) که در مسابقات جهانی به دلیل عدم رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونسیتی از مقابله انصراف داده بودند، تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha