پردیس سینمایی خلیج فارس یزد افتتاح می‌شود
کد خبر: 4192809
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

پردیس سینمایی خلیج فارس یزد افتتاح می‌شود

رئیس حوزه هنری استان یزد از افتتاح پردیس سینمایی خلیج فارس با ظرفیت 475 صندلی در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهر یزد خبر داد.

حسام سالکی رئیس حوزه هنری استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری یزد، حسام سالکی، رئیس حوزه هنری استان یزد از افتتاح پردیس سینمایی «خلیج فارس» خبر داد و گفت: در مرحله نخست چهار سالن مجزا با ظرفیت 475 صندلی به بهره‌برداری می‌رسد و در آینده نیز یک سالن وی آی پی 25 نفره و یک سالن روباز با ظرفیت 180 نفر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پردیس 475 صندلی به زنجیره سینمایی حوزه هنری در سراسر کشور افزوده می‌شود، اظهار کرد: سالن‌های شماره یک تا چهار این مجموعه هر کدام به ترتیب 188، 94، 106 و 87 صندلی دارد.

رئیس حوزه هنری یزد ادامه داد: این پردیس سینمایی با زیربنای دو هزار و 500 مترمربع در طبقه سوم مجتمع خلیج فارس در بلوار آزادگان واقع شده است و با افتتاح و اتصال آن به سامانه سمفا، آثار چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سالن‌های مدرن و نوساز برای شهروندان یزدی اکران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سالن‌های سینمای خلیج فارس با استفاده از بهترین شیوه طراحی و برتر‍‌ین سیستم صوت و تصویر تجهیز و تکمیل شده است گفت: این پردیس سینمایی در ادامه فاز دوم طرح توسعه سینما‌های حوزه هنری به همت مؤسسه بهمن سبز و بخش خصوصی آماده بهره‌‎برداری شده است.

یادآور می‌شود آیین افتتاح پردیس سینمایی خلیج فارس، چهارشنبه 20 دی‌ماه ساعت 18 با حضور مسئولان کشوری و استانی، اهالی فرهنگ و هنر و اقشار مختلف مردم در بلوار آزادگان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha