همایش قرآنی جهاد تبیین در دالاهو برگزار شد
کد خبر: 4192861
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

همایش قرآنی جهاد تبیین در دالاهو برگزار شد

همایش قرآنی جهاد تبیین به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی و شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان در دالاهو برگزار شد.

برگزاری همایش قرآنی جهاد تبیین در دالاهو

حجت‌الاسلام ارسلان کریمی، رئیس تبلیغات اسلامی دالاهو در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: همایش قرآنی جهاد تبیین به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی و شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی دالاهو برگزار شد.

وی افزود: این همایش در راستای عمق‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی با حضور شخصیت‌های تأثیرگذار در حوزه تبیین در این شهرستان برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی دالاهو با بیان اینکه نباید از جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری غافل شویم، تصریح کرد: بصیرت و جهاد تبیین دو شرط غلبه بر دشمن است و با بصیرت و آگاهی می‌توان دشمن و شیوه دشمنی او و روش مقابله با او را شناخت.

همایش قرآنی جهاد تبیین در دالاهو برگزار شد

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اینکه با جهاد تبیین خانواده‌های خود را از گزند دشمن حفظ کنیم، گفت: تحقق جهاد تبیین نیاز مهم جامعه امروز است و باید تبیین شود که کجا بودیم و به کجا می‌خواهیم برسیم.

وی در ادامه با تأکید بر جهاد تبیین با رویکرد قرآنی، گفت: باید رویداد‌ها را روایت کنیم و جهاد تبیین مهم است و می‌توان با بهره‌گیری از آیات قرآن به تبیین موضوعات بپردازیم.

رئیس تبلیغات اسلامی دالاهو در پایان تصریح کرد: جهاد تبیین از موضوعات مهم جامعه اسلامی است و در قرآن کریم به این موضوع تأکید شده است و مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره کرده اند که قرآن کریم دستورات کاربردی دارد و این یعنی اینکه ما در چارچوب تعلیم قرآن تحلیل کنیم.

انتهای پیام
captcha