چهره شهر کرج با نام مؤسسات قرآنی مزین شد
کد خبر: 4192994
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

چهره شهر کرج با نام مؤسسات قرآنی مزین شد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت البرز گفت: برای اولین بار و به همت شهرداری کرج چهره این شهر با نام مؤسسات قرآنی مزین شد.

تابلوی موسسات قرآنی

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: بسیاری از مؤسسات قرآنی استان البرز  علی‌رغم مشکلات پیش رو عملکرد خوبی دارند و یکی از وظایف این اتحادیه، معرفی آنها به عموم مردم است.

وی با تأکید بر اینکه مؤسسات قرآنی با انگیزه و عشق به قرآن و همچنین با تدبیری که در برنامه‌های خود برای توسعه و رشد مؤسسات خود دارند، مسیر رشد و بالندگی را برای آموزش‌های قرآنی طی می‌کنند، افزود: شناساندن این مؤسسات و اطلاع‌رسانی درباره فعالیت آنها باعث می‌شود فرهنگ قرآنی در جامعه بیش از پیش ترویج داده شود.

این مسئول توضیح داد: ما به این نکته باور داریم که مؤسسات بازوان اجرایی فعالیت‌های قرآنی هستند، بنابراین درنظر داریم با برنامه‌ریزی‌های لازم این مؤسسات را به مردم معرفی کنیم.

پورمختار گفت: برای تحقق این هدف به همت شهرداری کرج برای اولین بار در قالب جانمایی تابلوهای شهری در نقاط مختلف اسامی مؤسسات قرآنی به همراه آدرس و شماره تلفن مؤسسه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت البرز در پایان بیان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه چنین اقدامی گامی مؤثر برای پیوند بیشتر مردم با مؤسسات قرآنی است و امیدواریم چنین رویکردی ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام
captcha