دهه فجر فرصتی برای تقویت همدلی و ایجاد نشاط عمومی است
کد خبر: 4193024
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

دهه فجر فرصتی برای تقویت همدلی و ایجاد نشاط عمومی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اهمیت بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های جامعه برای تبیین آرمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: دهه مبارک فجر همانند ایام حج، فرصتی برای تقویت همدلی و ایجاد نشاط عمومی است.

حجت الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز، 19 دی‌ماه در نشست مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» به عنوان اساسی‌ترین شعار مردم ایران در دوران مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تحقق این شعار مهمترین دستاورد معنوی انقلاب اسلامی ایران است.

وی پاسداشت باشکوه مناسبت‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه ایام الله دهه فجر را تکلیف و وظیفه همگانی دانست و افزود: از دهه اول محرم می‌توان در دو محور جهاد تبیین و حضور میدانی برای بزرگداشت باشکوه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی الگو گرفت.

اشجری با تأکید بر اهمیت بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های جامعه برای تبیین آرمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: دهه مبارک فجر همانند ایام حج، فرصتی برای تقویت همدلی و ایجاد نشاط عمومی است.

وی از تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با فعالیت 25 کمیته تخصصی به منظور بزرگداشت باشکوه جشن چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: این ستاد در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌های سراسر استان گیلان تشکیل خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی «جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن» است، تصریح کرد: جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور پررنگ مردم و متناسب با شأن مردم برگزار شود.

اشجری با اشاره به همزمانی دهه مبارک فجر با ماه رجب، گفت: همزمانی ایام الله دهه فجر با دو مناسبت مبعث رسول گرامی خدا(ص) و شهادت امام موسی کاظم(ع)، ضرورت بهره‌مندی از فضای مساجد و بقای متبرکه را دوچندان کرده است.

وی به همدلی و همکاری صمیمانه اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان اشاره کرد و افزود: مسئولان استان از هم‌اکنون تا ساعات پایانی یوم الله 22 بهمن با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه برگزاری مراسم و اجرای برنامه‌های هدفمند، خلاقانه و هماهنگ با سیاست‌های کلان ستاد دهه فجر را فراهم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نباید از اثرات و ثمرات حضور پرشور نسل جوان در جشن‌های ایام الله دهه فجر غافل شد، اظهار کرد: محاوره و گفتگوی دل‌انگیز و گفتگوهای صمیمانه با مردم به ویژه جوانان و نوجوانان موجب ایجاد شادابی و طراوت ملی می‌شود.

اشجری به اهمیت حضور باشکوه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: تلاش شود با تقویت همدلی و حس مسئولیت‌پذیری در جامعه، زمینه مشارکت مردم فراهم و حلاوت دهه فجر دوچندان گردد.

وی برگزاری باشکوه مراسم و برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را مقدمه خلق حماسه باشکوه ملت ایران در انتخابات آینده دانست و تأکید کرد: از همه ظرفیت‌های پیش رو باید برای زمینه‌سازی مشارکت عمومی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان اسلام و نظام هربار از نقشه و فتنه جدیدی علیه ایران اسلامی رونمایی می‌کنند و این بار به خیال خام خود به تحریم انتخابات 11 اسفند دل بسته‌اند، گفت: ملت شریف ایران با حضور گسترده و پرشور خود در جشن‌های ایام الله دهه فجر چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، یک بار دیگر نقشه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha