کسب عناوین برتر جشنواره «روایت حبیب» توسط دانشجو‌معلمان لرستان
کد خبر: 4193134
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

کسب عناوین برتر جشنواره «روایت حبیب» توسط دانشجو‌معلمان لرستان

مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان لرستان از موفقیت دانشجو‌معلمان لرستانی در جشنواره ملی «روایت حبیب» خبر داد و گفت: از شش گروه اعزامی به این جشنواره سه عنوان اول، یک عنوان سوم و یک عنوان شايسته تقدیر کسب شد.

حامد واشانی، مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان لرستانحامد واشانی، مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از درخشش دانشجو‌معلمان لرستانی در جشنواره «روایت حبیب» خبر داد و گفت: دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان لرستان در جشنواره کشوری «روایت حبیب» (سرود و هنرهای نمایشی) توانستند با حضوری پرشور به‌عنوان برترین استان کشور در این جشنواره معرفی شوند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد گروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد به استان لرستان اختصاص داشت، افزود: از شش گروه اعزامی به این جشنواره سه عنوان اول، یک عنوان سوم و یک عنوان شايسته تقدیر کسب شد.

واشانی با اشاره به اینکه در این جشنواره که از 16 تا 19 دی‎ماه به میزبانی پردیس شهید رجایی قزوین برگزار شد، اضافه کرد: دانشجو‌معلمان در بخش‌های سرود، تئاتر صحنه‌ای، تئاتر عروسکی، نمایشنامه رادیویی و تعزیه به رقابت پرداختند.

وی گفت: دانشجو‌معلمان پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان در بخش تئاتر عروسکی آقایان، نمایشنامه‌خوانی رادیویی آقایان موفق به کسب مقام اول و تئاتر عروسکی بانوان مرکز حضرت زینب‌ کبری(س) بروجرد موفق به کسب مقام اول شد و در بخش سرود آقایان دانشجو‌معلمان پردیس علامه طباطبایی به رتبه سوم دست یافتند و در بخش سرود بانوان، پردیس آیت‌الله کمالوند شایسته تقدیر شناخته شد.

مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه تیم لرستان به‌عنوان پرافتخارترین تیم و تیم برگزیده این جشنواره انتخاب شده است، افزود: در بخش‌های انفرادی سینا دریکوندی به‌عنوان بهترین کارگردان، امیرمحمد شمسی‌نیا به‌عنوان بهترین بازیگر، امیرحسین شیکور به‌عنوان بهترین نویسنده و مهدی گلستان به‌عنوان بهترین تک‌خوان برگزیده شدند.

انتهای پیام
captcha