مشارکت حداکثری موجب تقویت چتر امنیتی کشور می‌شود
کد خبر: 4193229
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
جانشین سپاه حفاظت حضرت ولی امر(عج):

مشارکت حداکثری موجب تقویت چتر امنیتی کشور می‌شود

سردار بابایی گفت: هرقدر مشارکت مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد به همان اندازه چتر امنیتی در کشور تقویت خواهد شد و این چتر در برابر بغض و کینه‌های دشمنان بهتر عمل خواهد کرد.

مشارکت حداکثری

سردار بابایی، جانشین سپاه حفاظت حضرت ولی امر(عج) در گفت‌وگو با ایکنا، درباره تأثیر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس دوازدهم بر تأمین امنیت ملی و جلوگیری از هرج و مرج و دیکتاتوری در کشور اظهار کرد: دشمنان این انقلاب و این کشور درصدد آسیب به کیان اسلامی ما هستند و می‌خواهند این کشور را تجزیه و انقلاب اسلامی را از بین ببرند و در طول ادوار گذشته همواره این سیاست را در دستورکار داشته‌اند و تا به امروز ادامه داشته و در آینده هم ادامه خواهد داشت. جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و تهدیدها در زمره توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه دشمن محسوب می‌شوند اما اتحاد، انسجام و هم‌بستگی ملت ایران و درایت‌های امام راحل و جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری مانع توفیقات دشمن در پیشبرد سیاست‌های پلیدشان شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر بصیرت و شناخت تأکید داشتند و هرکه شناخت دقیقی از راه امام راحل و اسلام ناب دارد باید در عرصه جهاد تبیین حضور پررنگی پیدا کند و برای مردم تشریح و تبیین سازد که چرا باید در انتخابات مشارکت داشت؟ چرا مشارکت حداکثری باعث بقای کشور و حفظ امنیت و جلوگیری از هرج و مرج می‌شود؟

نقش نخبگان در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

جانشین سپاه حفاظت حضرت ولی امر(عج) بیان کرد: اگر کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود و تصمیم‌گیری‌هایمان قرار دهیم، هیچ‌گاه خدشه‌ای به کشور عزیزمان وارد نخواهد شد. پشتیبان ولایت فقیه بودن و عمل به منویات مقام معظم رهبری گره‌گشا و هدایت‌کننده است. وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند مشارکت حداکثری از هرج و مرج جلوگیری می‌کند، در واقع گواه این واقعیت است که هرقدر مشارکت پررنگ‌تر باشد به همان اندازه چتر امنیتی در کشور تقویت خواهد شد و این چتر در برابر بغض و کینه‌های دشمنان بهتر عمل خواهد کرد.

سردار بابایی با بیان اینکه وظیفه یکایک مسئولان، مردم و نخبگان و آنهایی که دل در گروی انقلاب و کشور دارند کسانی را که فعلاً تصمیم به حضور و مشارکت در انتخابات نگرفته‌اند را دعوت به مشارکت کنند، گفت: از سوی دیگر کمک کنند تا مردم در کنار مشارکت دست به انتخاب اصلح بزنند.

رقم خوردن تحولات مثبت؛ اثر انکارناپذیر حضور مردم 

وی ادامه داد: اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف موجب پیشرفت و اعتلای کشور می‌شود اصلی انکارناپذیر است و همه باید این را مدنظر قرار دهند. این مردم بودند که انقلاب را به پیروزی رساندند، این مردم بودند که دفاع مقدس را رقم زدند و این مردم بودند که در طول دهه‌ها تحریم و تهدید پشت نظام را خالی نکردند و لذا نقش مردم را هیچگاه نمی‌توان نادیده گرفت و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری مردم‌سالاری دینی را بارزتر و ارزشمندتر از دموکراسی غربی و آمریکایی می‌دانند.

جانشین سپاه حفاظت حضرت ولی امر(عج) در پایان گفت: انقلاب ما سه پایه یا سه رکن اصلی دارد؛ اسلام، رهبری و مردم سه پایه اساسی این انقلاب هستند. حضور مردم و نقش هدایت‌کننده مقام معظم رهبری همواره مشارکت‌های چشم‌گیر را در ادوار مختلف انتخابات رقم زده‌اند و نباید به اینها خدشه‌ای وارد شود. هرقدر این سه رکن را تقویت کنیم موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha