بزرگداشت شهید نواب صفوی و روز غزه در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4193892
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

بزرگداشت شهید نواب صفوی و روز غزه در همدان برگزار می‌شود

بزرگداشت شهید نواب صفوی و روز غزه با حضور محمدمهدی عبدخدایی، آخرین بازمانده از جمعیت فداییان اسلام و علامه عبدالله حمود العزی، عضو مجمع علمای یمن در همدان برگزار می‌شود.

پوستر بزرگداشت شهید نواب صفویمحمدهادی شریفی، سخنگوی ستاد مردمی بزرگداشت شهید نواب صفوی در همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ششمین بزرگداشت شهید نواب صفوی و گرامیداشت روز غزه با سخنرانی محمدمهدی عبدخدایی، آخرین بازمانده از جمعیت فداییان اسلام و علامه عبدالله حمود العزی، عضو مجمع علمای یمن که به تازگی در ایران حضور پیدا کرده است، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره به‌صورت مردمی برگزار می‎شود، گفت: این مراسم چهارشنبه، 27 دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت نواب صفوی در تالار معلم ویژه عموم مردم و بخشی از جامعه علمی همدان برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد مردمی بزرگداشت شهید نواب صفوی در همدان با اشاره به اینکه شهید نواب صفوی را می‌توان از جمله اولین افراد علمدار مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی دانست، بیان کرد: این شهید بزرگوار در اجلاس سران ملل اسلامی که در اردن برگزار شد، شرکت داشت و به‌عنوان تنها شیعه ایرانی در این اجلاس حضور پیدا کرد و علیه اسرائیل سخنرانی کرد، لذا این برنامه با محوریت نقش این شهید مبارز انقلابی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: طی این سال‌ها این یادواره در پنج دوره به همت پایگاه شهید نواب برگزار شده است که این دوره به همت ستاد مردمی متشکل از پایگاه شهید نواب، پایگاه شهید حصارخانی، مسجد امام حسن مجتبی(ع) حصار امام و گروه مردمی «ماح» (ملت امام حسینیم) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha