توجه به فرصت‌های گفتمانی دانشگاه‌ها در مدیریت شهری شیراز
کد خبر: 4193897
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
شهردار شیراز مطرح کرد؛

توجه به فرصت‌های گفتمانی دانشگاه‌ها در مدیریت شهری شیراز

محمدحسن اسدی با اشاره به رویکردهای شهرداری شیراز گفت: فرصت‌های گفتمانی در دانشگاه‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که نتایج مطلوبی هم به دنبال داشته و ادامه خواهد داشت.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز، امروز، 24 دی‌ماه در شورای مدیران شهرداری این کلان‌شهر که با حضور استاندار فارس برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد از بودجه ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی امسال شهرداری شیراز مربوط به حوزه عمرانی است.

وی ادامه داد: همزمان با شروع به کار دوره ششم شورای شهر شیراز کمتر از ۶۰ درصد بودجه عمرانی و بیش از ۴۰ درصد بودجه جاری بود، اما امسال تنها ۲۰ هزار میلیارد تومان فعالیت عمرانی در این کلان‌شهر اجرایی شده است.

شهردار شیراز تصریح کرد: امروز در شهرداری شیراز حتی یک پروژه نیمه تعطیل وجود ندارد و خوشبختانه با اتحاد و انسجام ایجادشده بین شورای اسلامی شهر و شهرداری، امور به‌خوبی پیش می‌رود.

اسدی با تأکید بر اینکه پروژه تعطیل در شهرداری شیراز نداریم، بیان کرد: حمل‌ونقل عمومی را اولویت امور قرار داده‌ایم و در این راستا امسال در سطح کشور ۱۶۵۰ دستگاه تاکسی نوسازی شدند که یک هزار دستگاه آن مربوط به شهر شیراز بود.

وی با بیان اینکه هیچ نیروی جدیدی طی دوران سکانداری وی در شهرداری شیراز برابر با مصوبه شورای شهر استخدام نشده است، گفت: این مهم در حالی‌ است که حدود ۳۵۰ نفر هم بازنشسته شده‌اند و حجم کاری هم چهار تا پنج برابر شده است.

شهردار شیراز اضافه کرد: فرصت‌های گفتمانی در دانشگاه‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که نتایج مطلوبی هم به دنبال داشته و ادامه خواهد داشت.

اسدی همچنین با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی تعریف شده در زمان‌بندی اعلام شده به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: پروژه‌‌های محرومیت‌زدایی نیز از دو سال پیش در شیراز تعریف شد و امروز به نتایج خوبی رسیده است.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات و ترزیق آن به پروژه‌ها به‌روز است، از تعریف بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای دهه فجر متشکل از ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه قابل بهره‌برداری و ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، خبر داد.

وی با بیان اینکه در بحث مساجد و امور فرهنگی نیز اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: دو جهش آسفالت و عمرانی نیز از سال گذشته در شهرداری شیراز اجرایی شد.

انتهای پیام
captcha