طوفان‌الاقصی؛ تجلی عینی «إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا»
کد خبر: 4193980
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری بیان کرد:

طوفان‌الاقصی؛ تجلی عینی «إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا»

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه مطابق سنت‌های قطعی الهی جریان باطل رو به زوال است، گفت: خداوند در آیه 81 سوره مبارکه «اسراء» می‌فرماید: «إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا»؛ امروز هم با عملیات طوفان الاقصی فروپاشی رژیم باطل و منحوس صهیونیستی شتاب گرفته و به زودی نابودی آن را خواهیم دید.

حجت الاسلام حاج علی اکبری

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، درباره عملیات طوفان‌الاقصی و نقش آن در شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی تصور نمی‌کرد مقاومت غزه تا این حد قدرتمند باشد. امروز رژیم صهیونیستی با مشکلات داخلی بسیاری مواجه است و از سوی دیگر این رژیم منحوس در حال تبدیل شدن به یک رژیم منفور در جهان است و لذا می‌توان به جرئت گفت که رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و ان‌شاءالله به زودی شاهد نابودی کامل آن خواهیم بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی مظهر باطل است و این جریان باطل اساساً شکست خورده و از هیچ جهاتی مشروعیتی ندارد. عملیات طوفان‌الاقصی باطل بودن رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به اثبات رساند و آشکار کرد.

زوال جریان باطل؛ سنت قطعی الهی

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه مطابق سنت‌های قطعی الهی جریان باطل رو به زوال است، گفت: خداوند در آیه 81 سوره مبارکه «اسراء» می‌فرماید: «إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا»؛ آرى باطل همواره نابودشدنى است. نابود شدن رژیم باطل و منحوس صهیونیستی شتاب گرفته و به زودی نابودی آن را خواهیم دید و این را هم وجدان بشری درک می‌کند و هم ذائقه امت اسلامی.

حاج‌علی‌اکبری اظهار کرد: به نظر من باید به جریان مقاومت فلسطین در غزه آفرین و احسنت گفت که توانسته چنین افتخار تاریخی را نصیب خود کند.

وی رفتارهای زشت و ظالمانه‌ در حق مردم مظلوم غزه را موجب اندوه و غم همه آزادگان جهان دانست و گفت: امروز قلب ما مسلمانان و همه آزادگان جهان برای مردم مظلوم غزه می‌تپد. مقاومت مردم غزه زبانزد عام و خاص در تمام این کره خاکی شده و الگویی برای تمام استکبارستیزان و ظلم‌ستیزان عالم محسوب می‌شود.

ضرورت جلوگیری از عادی‌انگاری جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تأکید کرد: نباید اجازه داد که جنایت رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی امری عادی انگاشته شود. باید سمینارها و کنفرانس‌هایی با موضوع طوفان‌الاقصی در تمام کشورهای آزاده، ضداستکباری و ضدظلم دنیا برگزار شود تا در این جلسات به تشریح جنایات رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت این رژیم نژادپرست و ضد انسان پرداخته شود.

حاج‌علی‌اکبری تأکید کرد: مقاومت فلسطینیان و به ویژه مردم غزه در این صد روز  شگفت‌‎انگیز بوده و در تاریخ معاصر کمتر به چشم خورده است. این مقاومت موجب حیرت همگان شده و تمام تلاش دشمن و جنایتکاران عالم را برای به حاشیه بردن مسئله فلسطین بی‌اثر کرده است.  

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha