لرستان؛ میزبان اختتامیه جشنواره بین‌المللی اعتکاف
کد خبر: 4194191
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

لرستان؛ میزبان اختتامیه جشنواره بین‌المللی اعتکاف

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: آئین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری اعتکاف در مرکز استان پنجشنبه، ۲۸ دی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری اعتکاف در خرم‌آباد، اظهار کرد: این مراسم پنج‌شنبه، 28 دی ماه در سالن ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان برگزار می‌شود.

وی از راه‌یابی ۱۶۰۲ اثر به دبیرخانه هفتمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری اعتکاف خبر داد و گفت: در آئین اختتامیه این جشنواره که با حضور چهره‌های بین‌المللی، ملی و استانی برگزار می‌شود از ۲۲ نفر تجلیل خواهد شد.

قدرتی با اشاره به اینکه لرستان به عنوان چهارمین برگزار کننده این جشنواره، میزبان ۴۰۰ مهمان خارجی و مهمانانی از داخل کشور در هفتمین دوره است، بیان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه، بخش علمی جشنواره که قرار بود در بیروت برگزار شود به همراه بخش ادبی هنری در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: این جشنواره یک فرصت مناسب برای مبادلات فرهنگی استان و مجامع نخبگانی، متخصصان و صاحب نظران در بخش‌های مختلف حوزه و دانشگاه و سایر بخش‌های دیگر در سطح ملی و بین‌المللی قلمداد می‌شود.

انتهای پیام
captcha