برگزاری تورهای گردشگری مقاومت برای اولین بار در مشهد
کد خبر: 4194299
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

برگزاری تورهای گردشگری مقاومت برای اولین بار در مشهد

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی-اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری حوزه مقاومت در مشهد سلسله تورهایی به منظور بازدید از مکان رویدادها و آشنایی با سرداران دلیر خراسانی برگزار می‌شود.

سیدجلیل بامشکی معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدجلیل بامشکی معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی مشهد، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهر مشهد در حوزه مقاومت و اهمیت این موضوع به همت معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد سلسله تورهای هویتی زیارتی با عنوان «دیار دلیران» برای اولین بار در قالب بازدید و آشنایی با مکان رویدادها و سرداران دلیرخراسانی در دوره های مختلف تاریخی در شهر مشهد برگزار می شود.

وی ادامه داد: این تورها به صورت نیمروزه و برای نخستین بار همزمان با گرامیداشت دهه فجر برای کارکنان منتخب شهرداری مشهد برگزار می‌شود و در فرصت‌های پیش رو، امکان حضور در این تورها برای فعالین فرهنگی و کانون‌های سطح شهر مشهد فراهم است.

بامشکی با اشاره به مکان‌های مقاومتی شهر مشهد، گفت: بازدید از مکان‌های رویداد مقاومتی در حرم مطهر، باغ نادری، آرامگاه شهدا در بهشت رضا(ع) و کوهسنگی و سایر مکان‌های دارای رویداد محور مقاومتی از جمله برنامه‌های مهم بازدید در این تور است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی مشهد افزود: بناست تا در این تورهای هویتی زیارتی به بازخوانی و شرح رشادت‌ها، فداکاری‌ها و سرسپردگی سرداران دلیر خراسان و تعلق خاطر به امام رضا(ع) پرداخته شود.

انتهای پیام
captcha