کسب شش عنوان برگزیده و شایسته تقدیر توسط کودکان و نوجوانان اردبیلی
کد خبر: 4194359
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

کسب شش عنوان برگزیده و شایسته تقدیر توسط کودکان و نوجوانان اردبیلی

با اعلام رأی هیئت‌داوران نهمین دوسالانه ملی هنر‌های تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضای کانون استان اردبیل یک عنوان برگزیده و پنج عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

کسب شش عنوان برگزیده و شایسته تقدیر توسط کودکان و نوجوانان اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، با اعلام نتایج نهمین دوسالانه ملی هنر‌های تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در رشته خوشنویسی و در گروه سنی نونهال (۹+)، آرش چرم کاری، عضو ۱۱ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون اردبیل به‌عنوان برگزیده دست‌یافته و در همین رشته و در گروه سنی نوجوان (۱۵+) آیناز عزیزیان و در گروه سنی ارشد (۱۸+)، میرحسین روان نخجوانی هر دو از مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند و مربیگری این سه عضو را کیمیا فتاحی، مربی خوشنویسی مراکز کانون اردبیل به عهده داشته است.

در رشته سفالگری نیز در گروه سنی نوخوان (۷+) دیانا حلیم ۸ ساله از مرکز شماره ۲ کانون پارس‌آباد به مربیگری ناهیده جدی و محیا آقاپور ۸ ساله از مرکز شماره ۲ کانون مشگین‌شهر و به مربیگری نرگس پورعلی شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند.

همچنین در رشته‌ی عکاسی آیناز فتحی عضو ۱۷ ساله‌ی مرکز شماره‌ی ۲ کانون اردبیل با مربیگری یحیی یوسفی اصل در گروه سنی نوجوان (۱۵+) عنوان شایسته‌ی تقدیر را به دست آورد.

گفتنی است نهمین دوسالانه ملی هنر‌های تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و باهدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعداد‌های جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنر‌های تجسمی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha