ساخت پروژه زائر سرای محرومین بنیاد زائر امام رضا (ع) خراسان جنوبی در مشهد مقدس
کد خبر: 4194817
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

ساخت پروژه زائر سرای محرومین بنیاد زائر امام رضا (ع) خراسان جنوبی در مشهد مقدس

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به پروژه ساخت زائر سرای محرومین بنیاد زائر امام رضا (ع) خراسان جنوبی در مشهد مقدس اظهارکرد: این زائر سرا در هشت طبقه با پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته خواهد شد.

موسی جوینده، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی موسی جوینده، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی امروز شنبه 30 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه ساخت زائر سرای محرومین بنیاد زائر امام رضا (ع) خراسان جنوبی در مشهد مقدس اظهارکرد: این زائر سرا در هشت طبقه با پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این زائر سرا برای ۵۰۰ نفر زائر امکان اسکان را فراهم خواهیم کرد، تصریح کرد: تاکنون در سه طبقه کار کرده‌ایم و این پروژه همچنان ادامه دارد لذا مردم هم‌‍استانی می‌توانند به صورت چهار شکل برای ساخت این پروژه مشارکت داشته باشند که یکی خرید تخت و یا سوئیت در این پروژه است.

جوینده بیان کرد: هر سوئیت دو تخته زائر سرا ۱۲۰ میلیون تومان قیمت زده شده که شهروندان آن را خرید و بعد وقف برای استفاده محرومین می‌کنند لذا شیوه دوم مشارکت خرید متر زیربنایی است که هر متر زیر بنایی ۱۵ میلیون تومان است و شیوه سوم نیز خرید خشت‌های آسمانی است که هر خشت ۲۵۰ هزار تومان است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی بیان کرد: به صورت عمومی نیز هر شهروند خراسان جنوبی با پرداخت هشت هزار تومان در سال می‌توانند در ساخت این پروژه مشارکت داشته باشند لذا شماره کارت بانک ملی برای واریز هدایای مردم برای ساخت این پروژه ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۳۴۴۲۸ و شماره حساب نیز ۰۱۰۹۸۱۷۶۶۴۰۰۷ است.

وی با تأکید بر اینکه پروژه زائر سرا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: ما هر طبقه را که بسازیم زیر بار خواهیم برد که مورد استفاده زائران قرار گیرد و برنامه‌ریزی بر این است که زائر سرا را از نظر امکانات در حد یک هتل سه ستاره و در شأن زائر حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) باشد.

انتهای پیام
captcha