تربیت خوب فرزندانمان صدقه جاریه است
کد خبر: 4195128
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

تربیت خوب فرزندانمان صدقه جاریه است

امام جمعه ایلام گفت: ما امانتدار انسانی هستیم که تربیت خوب او صدقه جاریه است و یقیناً آموزش درست به معنای غلبه بر آسیب‌های اجتماعی است.

حجت الاسلام کریمی تبار، امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اول بهمن‌ماه در حسینیه حضرت زینب (س) در جمع فعالان قرآنی و مدیران پیش دبستانی ایلام اظهار کرد: کودکان بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشورند و آینده دست آن‌هاست بنابراین با حساسیت و شیوه‌های متمایز به پرورش آن پرداخته شود.

وی با بیان نقش فوق‌العاده حساس مدیران و مربیان پیش دبستانی در برخورد با نونهالان، افزود: خداوند متعال وظیفه آبادانی زمین را به انسان‌ها سپرده است که هر کسی می‌تواند در آن نقش‌آفرینی کند اما رسالت ۱۲۴ هزار پیامبر الهی برای برقراری ارتباط با خدا و چگونگی بازگشت به سوی اوست.

حجت الاسلام کریمی‌تبار تصریح کرد: در شرایط فعلی مقوله تربیت از حساسیت خاصی برخودار است چون ما با رقبای تربیت نظیر فضای مجازی و... روبرو هستیم که گاهی بیش از والدین روی بچه‌ها اثر می‌گذارند. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه از رسالت‌های مهم مربیان قرآنی و پیش‌دبستانی تربیت نیرو در تراز سربازان و یاران امام زمان (عج) است، خاطر نشان کرد: برای آموزش مربیان تلاش کردیم از استاد برجسته و متخصص و متعهد و والای کشوری استفاده کنیم تا از روش‌های نوین در آموزش استفاده لازم شود. این را نیز بدانیم روش‌های انتقال مفاهیم به فراگیران تحول پیدا کرده و ارتباط با کودکان نیازمند مهارت‌های جدید است.

امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه ما امانتدار انسانی هستیم که تربیت خوب او صدقه جاریه است، گفت: با بهره‌گیری از آموزش‌های مناسب، تقویت مثبت‌اندیشی، کار و تلاش و نشاط معنوی می‌توان بر آسیب‌های اجتماعی فائق آمد.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار تأکید کزد: ما برای تربیت نسل قرآنی باید احساس مسئولیت کنیم که خوشبختانه در این زمینه آموزش و پرورش و مربیان و فعالان قرآنی پای کار هستند.

انتهای پیام
captcha