کارگاه «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» برگزار می‌شود
کد خبر: 4195295
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

کارگاه «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» به شکل مجازی از سوی پژوهشکده قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، کارگاه آموزشی «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» به شکل مجازی از سوی پژوهشکده قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مرکز تحقیقات نهج‌البلاغه در راستای کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه و زیست شرافتمندانه‌ برگزار می‌شود.

کارگاه «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» به مدت ۱۶ ساعت است و زمان برگزاری آن دوشنبه‌های هر هفته از تاریخ دوم بهمن‌ماه تا 21 اسفندماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه ساجد، بلوک توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی، دوره آموزشی کوتاه‌مدت و انتخاب کارگاه آموزشی فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه در این دوره ثبت‌نام کنند.

شرکت‌کنندگان برای دریافت گواهی‌نامه کارگاه از سوی اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی باید ضمن حضور در همه جلسات هفتگی، در آزمون پایان دوره نیز حد نصاب نمره قبولی ۱۴ از ۲۰ را اخذ کنند.

کارگاه «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» برگزار می‌شود

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نرگس شفیعی اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۶
0
1
سلام و عرض ادب. زمان ثبت نام در کارگاه آموزشی ، فرهنگ از نگاه نهج البلاغه را تمدید بفرمایید برای علاقه مندانی که در اوج زمان امتحانات بود و فرصت ثبت نام پیدا نکرده ، من جمله بنده.
در ضمن اگه ثبت نام از طریق لینک باشه خیلی راحت تر صورت می گیره تا آز طریق آدرس دهی
سپاسگزارم
captcha