تشکیل ۸۵ پرونده جانبازی برای مجروحین حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4195797
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

تشکیل ۸۵ پرونده جانبازی برای مجروحین حادثه تروریستی کرمان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه تمام شهدای حادثه تروریستی کرمان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته‌اند، گفت: ۸۵ پرونده جانبازان این حادثه به تهران ارسال شده و امیدواریم تا هفته آینده تأیید شوند.

سعید ایرانمنش مدیرکل بنیاد شهید کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان امروز، چهارم بهمن‌ماه در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های متعددی از سوی کمیته ایثارگران دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: غبارروبی گلزارهای شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری چهلم شهدای تروریستی کرمان از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تمام شهدای حادثه تروریستی کرمان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته‌اند، افزود: بیشتر خانواده این شهدا ثبت سیستم شده‌اند.

ایرانمنش، اظهار کرد: ۸۵ پرونده جانبازان این حادثه که چند روز در بیمارستان‌ها بستری بوده‌اند به تهران ارسال شده و امیدواریم تا هفته آینده تأیید شوند. جمع‌بندی نهایی مجروحین این حادثه با مشکلاتی مواجه است و علاوه بر این ۸۵ پرونده، حدود ۹۰ پرونده دیگر از مجروحینی که مدت کوتاهی در بیمارستان بودند نیز در چند روز آینده تهیه و به تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha