راهبرد دشمن کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است
کد خبر: 4196000
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

راهبرد دشمن کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: راهبرد دشمن کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است و شرکت در انتخابات از تکالیف شرعی و انقلابی است که نتیجه آن عزمت اسلام و امنیت ملی و در سطح منطقه است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند امروز جمعه ۶ بهمن در خطبه‌های‌ نماز جمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) اظهار کرد: حضور چشمگیر و با نشاط نسل جوان در آئین معنوی اعتکاف از ثمرات و برکات ویژه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و همین مردم مومن بودند که زمینه پیروزی را فراهم کردند، گفت: امروز هر چه جلوتر می‌رویم آثار و برکات انقلاب اسلامی بیشتر خودش را در سطح جهان نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه امروز نخبگان و خواص جامعه باید به دنبال نجات باشند و تبیین‌گری داشته باشند، اظهارکرد: راهبرد دشمن کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است و شرکت در انتخابات از تکالیف شرعی و انقلابی است که نتیجه آن عزمت اسلام و امنیت ملی و در سطح منطقه است.

امام جمعه موقت بیرجند یادآورشد: قطعاً راهبرد دشمن با حضور پرشور و حداکثری مردم ایران اسلامی در انتخابات اسفندماه امسال شکسته می‌شود.

انتهای پیام
captcha