تشریح برنامه‌های ارشاد البرز در ایام‌الله دهه فجر
کد خبر: 4196160
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

تشریح برنامه‌های ارشاد البرز در ایام‌الله دهه فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی استان در ایام‌الله دهه فجر گفت: این ایام فرصتی مغتنم برای بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب است و تأمل در این مسیر بیش از پیش ضرورت دارد.

سعید جابری انصاری مدیرکل ارشاد البرز

سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب‌های فرهنگی، هنری و قرآنی طی ایام پیش‌ رو در دهه فجر در استان و شهرستان‌های تابعه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن تشریح این برنامه‌ها یادآور شد: برپایی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و برپایی کارگاه‌های سبک زندگی از جمله این برنامه‌هاست.

این مسئول بیان کرد: برپایی نمایش خیابانی با موضوع انقلاب، برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان، نمایشگاه عکس، برگزاری کارگاه آموزش داستان‌نویسی، برپایی عصر شعر مقاومت و اجرای سرود‌های خیابانی از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره در ایام دهه فجر است.

جابری‌انصاری برگزاری نمایشگاه قرآنی، برپایی محافل انس با قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و گفت: ترویج فرهنگ انس با قرآن و تمرکز و تأکید بر مباحث اخلاق اجتماعی از اولویت برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ایام‌الله دهه فجر است.

وی در پایان تأکید کرد: این ایام فرصتی مغتنم برای بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب است و تأمل در این مسیر بیش از پیش ضرورت دارد.

انتهای پیام
captcha