مشارکت ۹ کشور در نسل‌کشی غزه با قطع کمک‌ به آژانس امدادرسانی سازمان ملل
کد خبر: 4196296
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱

مشارکت ۹ کشور در نسل‌کشی غزه با قطع کمک‌ به آژانس امدادرسانی سازمان ملل

برخی کشورها در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی کمک‌های مالی خود به آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی را قطع و عملاً مشارکت خود در نسل‌کشی غزه را اثبات کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ادامه فعالیت آژانس کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اکنون در بحبوحه جنگ بیش از هر زمان دیگر ضروری است .
این در حالی است که بعد از آمریکا تاکنون هشت کشور دیگر از جمله انگلیس، آلمان، ایتالیا، کانادا، استرالیا، فنلاند، اسکاتلند و هلند  به بهانه دروغ‌های واهی منتشرشده توسط صهونیست‌ها، کمک مالی به این آژانس بین‌المللی را متوقف کردند؛ اقدامی که با خوشحالی و استقبال صهیونیست‌های اشغالگر و اعتراض فلسطینیان همراه بوده است.

پیش از این، وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ‌های رژیم صهیونیستی، ادعا کرده بود که ۱۲ کارمند آنروا در حمله رزمندگان مقاومت حماس به رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر سال گذشته (عملیات طوفان الاقصی) نقش داشته‌اند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز خبر داده بود که وزارت خارجه این رژیم برای تحت فشار قرار دادن آنروا، قصد دارد طرحی برای اخراج کارکنان این آژانس از غزه را به کابینه ارسال کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به این اقدام غیرانسانی کشورها تأکید کرد: همزمانی قطع بودجه آنروا با صدور حکم دیوان دادگستری بین‌المللی، به منزله مجازات ملت فلسطین به دلیل مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است.

این جنبش در ادامه درباره هر گونه تضعیف آژانس و پیامدهای خطرناک آن برای منطقه هشدار داد و تأکید کرد: هر گونه تلاش برای تصفیه قضیه فلسطین با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha