نامزد‌های انتخابات از بحث‌های قومی و قبیله‌ای اجتناب کنند
کد خبر: 4196457
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

نامزد‌های انتخابات از بحث‌های قومی و قبیله‌ای اجتناب کنند

رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات از برانگیختن احساسات جوانان و شعله‌ور کردن آتش قبیله‌ای و طایفه‌ای اجتناب کنند، چون این رفتار در شأن مجلس انقلابی ایران اسلامی نیست.

شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز، هشتم بهمن در همایش پیشگیری از جرائم انتخاباتی دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن شهید قدوسی دادگستری کرمانشاه، انتخابات را از مهم‌ترین ارکان جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی با مشارکت حداکثری اولویت نخست انتخابات است.

وی افزود: حضور حداکثری در عرصه ملی و بین‌المللی برای ما دارای اهمیت است و دشمن این را به خوبی می‌داند و برای آن برنامه‌ریزی و فضای رسانه‌ای خود را به شدت فعال کرده است.

کرمی با اشاره به اینکه افرادی که به فضای انتخاباتی وارد می‌شوند به طور قطع نسبت به قوانین آن آگاهی دارند، گفت: تا زمان شروع تبلیغات رسمی تبلیغ ممنوع است و فعالیت کاندیدا‌ها رصد می‌شود.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه وعده و وعید‌های کاندید‌ها باید در حدود اختیارات باشد، اظهار کرد: نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات از برانگیختن احساسات جوانان و شعله‌ور کردن آتش قبیله‌ای و طایفه‌ای اجتناب کنند، چون این رفتار در شأن مجلس انقلابی ایران اسلامی نیست.

انتهای پیام
captcha